kjapp1 Skrevet September 24, 2008 Share Skrevet September 24, 2008 Dette er min første bmw men vil ikke bli den siste:) Ultimate Driving Machine er ikke løgn spør du meg:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet September 24, 2008 Share Skrevet September 24, 2008 Planer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet September 24, 2008 Share Skrevet September 24, 2008 Gratulere med E39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjapp1 Skrevet September 25, 2008 Forfatter Share Skrevet September 25, 2008 takker! planer er bla. senking, bakrutesenker, litt mer facelift'ing, og shadowline sett MEn en skal jo ha råd til alt også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet September 25, 2008 Share Skrevet September 25, 2008 Pen bil du har fått deg. Lik min bortsett fra felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet September 30, 2008 Share Skrevet September 30, 2008 Gratulerer med BMW handel! hva slags farge er det, og hva slags maskin har du? var du redd for å få litt skitt på bilen siden du ikke kjørte opp på demninga? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet September 30, 2008 Share Skrevet September 30, 2008 haha, jeg tror jeg hadde ledd høyt om bilen hadde stått oppå der!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet September 30, 2008 Share Skrevet September 30, 2008 Bra utgangspunkt, det der. AC Schnitzer-plast, speil og 19' felger, så er du i boks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå