Lightning Skrevet Januar 23, 2009 Forfatter Skrevet Januar 23, 2009 BBS RS! Kongefelger til kongebil Digger E30 cab og din er en av de peneste. Har du vurdert og få på M-tech ! styling rundtom? Hadde blitt sinnsykt fint når du får på RS'ene du skal kjøpe Takk takk Har kikket og tenkt litt på disse felgene. Jeg personlig syns det blir litt for mye eiker. Dette skal jo også vaskes hehe. Har egentlig ikke vurdert noe styling. I allefall ikke i første omgang. Tenker på den pakken med en bil som ser ganske bra ut, som faktisk går ganske bra etterhvert. Planen er som nevnt å motere turbo, når pengene strekker til. Liker bedre å kjøre orginalt utseende å gå bra. Kontra styling og ei bil som ikke går veldig bra.
Lightning Skrevet Januar 23, 2009 Forfatter Skrevet Januar 23, 2009 hehe, Syykt fine! hehe. Enig der, men du blir vell litt innhabil da bildet er hentet fra tråden din!!!
JonasD Skrevet Januar 23, 2009 Skrevet Januar 23, 2009 hehe, Syykt fine! hehe. Enig der, men du blir vell litt innhabil da bildet er hentet fra tråden din!!! Neida.. Gøy det
Lightning Skrevet Januar 24, 2009 Forfatter Skrevet Januar 24, 2009 Regnet med at du syns det er gøy ja. Hehe
JonasD Skrevet Januar 24, 2009 Skrevet Januar 24, 2009 Nej, jäg tycker inte om de På cab blir de vel litt rar, forhold til GS M3'en..?
Lightning Skrevet Januar 25, 2009 Forfatter Skrevet Januar 25, 2009 I dag ble fristelsen for stor. Har lenge tenkt på det, men i dag ble det. Er vell ca 3mnd. siden jeg parkerte bilen for vinteren. Men i den siste tiden har det vært bart og og fint på E6. Men det har vært litt is opp bakken til huset. Det er det forsatt. Men jeg måtte bare. Så i kveld var jeg ute og luftet bilen. Jeg gleder meg til Mai kommer....... Jeg sjekket oljen og kjølevæsken, før jeg starten. Startet som om den kar vært i bruk vær dag. Jeg slapp ut litt luft i dekkene så bars det av gårde. Bare en ting å si. KONGE Har i godt med luft i dekkene når den skal stå i ro lenge. Slik at jeg ungår å få ovale dekk.
bmwkizn Skrevet Februar 17, 2009 Skrevet Februar 17, 2009 hei.har selv en e30 cab jeg holder på pusse opp.så du byttet bakluke på din.vet du om bakluke fra sedan passer over på cab?? send PM
Lightning Skrevet Februar 22, 2009 Forfatter Skrevet Februar 22, 2009 hei.har selv en e30 cab jeg holder på pusse opp.så du byttet bakluke på din.vet du om bakluke fra sedan passer over på cab??send PM Da har jeg sendt PM
Lightning Skrevet Februar 22, 2009 Forfatter Skrevet Februar 22, 2009 Noe nytt her da? Lite som skjer her for tiden. Bilen står godt parkert i en alt for overfylt garasje.... Fått gjort noe mere du da?
JonasD Skrevet Februar 22, 2009 Skrevet Februar 22, 2009 Noe nytt her da? Lite som skjer her for tiden. Bilen står godt parkert i en alt for overfylt garasje.... Fått gjort noe mere du da? Ikke så mye som foregår her nei.. Fikk to deler, emblem og Mtech Mattesett Eller er hele interiøret tatt ut.. Blir gjort utrolig mye når det blir varmegrader og fint vær
Lightning Skrevet Mars 28, 2009 Forfatter Skrevet Mars 28, 2009 Endelig blir det nytt tak til uken. Skal bli godt. Da det gamle taket var dårlig og med defekt bakrute. Umulig å se igjenom, Var blitt hvit. og med endel rifter.. Gleder meg.... Bilde kommer når ferdig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå