Lightning Skrevet April 1, 2009 Forfatter Skrevet April 1, 2009 Endelig ble det nytt tak. Noen nye og gamle bilder. Ikke beste kvalitet, men funker. Så nå er jeg klar for Halsa tur 2.mai. Håper fler hiver seg på.
Lightning Skrevet April 2, 2009 Forfatter Skrevet April 2, 2009 Looking good there partner! Takk for det Jonas. Begynner å komme å mål med bilen nå. Endelig. Er noe små finish igjen. Men det blir vell etter hvert. Begynner å bli bra bilen din også. Må få til et møte i sommer. Så vi får snakket litt BMW...
JonasD Skrevet April 2, 2009 Skrevet April 2, 2009 Hehe ja Tror ikke det blir så mye treff med caben i år, er ikke ferdig Men tror jeg skal på gatebilfestivalen i Surnadal da Men er ikke bestemt noe enda
Lightning Skrevet Mai 2, 2009 Forfatter Skrevet Mai 2, 2009 Tur til Halsa fra Trondheim Med BMW CCN Middag på tur heim etter go kart. Ble trangt på p-plassen Halsa Motorsport senter Like før take off
bmwkizn Skrevet Mai 8, 2009 Skrevet Mai 8, 2009 Bilen din ble utrolig pen Håper på å få min like strøken utvendig BTW..noen som vet når gatebilfestivalen i surnadal er??
JonasD Skrevet Mai 8, 2009 Skrevet Mai 8, 2009 Bilen din ble utrolig pen Håper på å få min like strøken utvendig BTW..noen som vet når gatebilfestivalen i surnadal er?? Jepp, 1 Aug.
Lightning Skrevet Mai 10, 2009 Forfatter Skrevet Mai 10, 2009 Bilen din ble utrolig pen Håper på å få min like strøken utvendig BTW..noen som vet når gatebilfestivalen i surnadal er?? Takk takk. artig med slike tilbakemeldinger. Fikk sett litt på bilen din i går. Litt arbeid er det på den ,men tror det er et bra utgangspunkt. Lykke til med prosjektet.
Lightning Skrevet Mai 10, 2009 Forfatter Skrevet Mai 10, 2009 Rå bil, hehe, si ifra når du skal selge! Takk takk. Blir nok lenge til denne selges.... Har to jentunger som syns det er kult å sitte på. Så det spør om det blir deres eie om noen år....
JonasD Skrevet Mai 10, 2009 Skrevet Mai 10, 2009 Du skal vel på Gatebilfstivalen i August, Lightning?
winchester Skrevet Mai 10, 2009 Skrevet Mai 10, 2009 Rå bil, hehe, si ifra når du skal selge! Takk takk. Blir nok lenge til denne selges.... Har to jentunger som syns det er kult å sitte på. Så det spør om det blir deres eie om noen år.... Hehe, søren også!
Lightning Skrevet Mai 10, 2009 Forfatter Skrevet Mai 10, 2009 Du skal vel på Gatebilfstivalen i August, Lightning? Har ikke tenkt så langt, men har ferie da. Vet heller ikke hvor den er. Men sikkert vært kult.
JonasD Skrevet Mai 10, 2009 Skrevet Mai 10, 2009 Du skal vel på Gatebilfstivalen i August, Lightning? Har ikke tenkt så langt, men har ferie da. Vet heller ikke hvor den er. Men sikkert vært kult. Det blir arrangert i Surnadal, tror ikke det er så all verdens langt fra kvål? Men vært artig om du kunne ha komt, da har vi stilt ilag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå