Gå til innhold

Hvem skal til Syndikat Racewars sommeren 09?  

26 stemmer

1. 1. Hvem skal til Syndikat Racewars sommeren 09?

• Ja
      9
    • Kanskje
      18

Anbefalte innlegg

• Svar 129
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Hadde vært tøft og hatt den t-skjorta ja, som et minne.. Men vet ikke helt hvor glupt det hadde sett ut og gått rundt en gjeng på kanskje 10-20 stk i den t-skjorta 8);)

Thehe..nei, det er kanskje sant. Lager en til meg selv da bare ;)

Noen du kjenner som mekker t-skjorte til deg eller? Er med på en sikkert jeg, hvis du skal lage til deg selv :)

Overtalte da bruttern i helga til og bli med og, så slipper jeg da og kjøre alene i bilen :P

Aah, gleder meg allerede til en iskald Bitburger 8)

Skrevet
Hadde vært tøft og hatt den t-skjorta ja, som et minne.. Men vet ikke helt hvor glupt det hadde sett ut og gått rundt en gjeng på kanskje 10-20 stk i den t-skjorta 8);)

Thehe..nei, det er kanskje sant. Lager en til meg selv da bare ;)

Noen du kjenner som mekker t-skjorte til deg eller? Er med på en sikkert jeg, hvis du skal lage til deg selv :)

Overtalte da bruttern i helga til og bli med og, så slipper jeg da og kjøre alene i bilen :P

Aah, gleder meg allerede til en iskald Bitburger 8)

Jeg lager design selv og sender inn til et firma som trykker det. Det er bra kvalitet på både t-skjorte og trykk(kamerat som har bestilt derifra før).

Ja, jeg skal lage en til meg selv iallefall :) Bare å si ifra hvis du vil ha en også vetu!

Må nok lure med meg en kompis til å være med jeg også.

Skrevet

Ganske greit å ha med seg noen ja:) Kan fort bli en ensom tur nedover.. hehe. Men musikk, snacks og rikelig med drikke så er det en ganske kul kjøretur nedover:D

Skrevet
Ganske greit å ha med seg noen ja:) Kan fort bli en ensom tur nedover.. hehe. Men musikk, snacks og rikelig med drikke så er det en ganske kul kjøretur nedover:D

Ensomt kan det nok bli ja, men kjedelig blir det ikke uansett ;)

Denne turen blir årets høydare for min del.

Skrevet

Jeg anbefaler alle å gå over alle væsker før de tar turen:) Motorolje, kjølevæske, girolje, diffolje og bremsevæske:) Skader sikkert ikke å bytte servoolje for dem som har det:)

Jeg merka dette da forrige eier av bilen hadde brukt feil girolje, og jeg måtte stoppe etter et kvarter på autobahn.. hehe, men ingen skade skjedd, dagen etterpå hadde vi fått bytta et par simmeringer og ny olje på kassa:) Makan til service! Både fra Politi og BMW-verksted:)

Skrevet

Ja, min får en skikkelig service hos BMW i løpet av vinteren nå uansett, så da burde det vel gå bra.

Hvor mange mil med BILKJØRING ble det tur-retur, ca? :)

Skrevet

Vi tok en omvei hjemover da vi ville se litt av øst tyskland istedet for autobahn:) Men hadde vi tatt samme vei hjem som vi tok ned hadde det vert rundt 2400km totalt :)

Skrevet

Å fy faen! Dette kunne vært noe ja :D Absolutt ikke uinteressant å ta turen på dette treffet hvis jeg får grompacten litt mer presentabel fram til neste sommer...

Edit: Skrivegeir ;)

Skrevet

Var ganske mange grompact'er der nede, de så ganske så presentable ut med litt senk og enkle ting som nye baklykter :) Er trossalt BMW:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...