Gå til innhold

Hvem skal til Syndikat Racewars sommeren 09?  

26 stemmer

1. 1. Hvem skal til Syndikat Racewars sommeren 09?

• Ja
      9
    • Kanskje
      18

Anbefalte innlegg

• Svar 129
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

tror dere vi får fiksa at alle nordmenn får ett ''område'' og boltre seg på der nede? hadde vært rått om vi stod samlet der nede enn at en havner her her og en der.. hehe;-)

Skrevet

Hadde vært moro og fått til noe sånt ja :)

Kanskje sende en mail til dem som arrangerer Racewars og høre om det er en mulighet, det er det jo sikkert :)

Men en bør vel ha litt "ansvar" angående denne turen, og når folk hadde tenkt og dra nedover, så folk kan slenge seg på andre til båtturen til Tyskland..

Må vel prøve på og dra mest mulig samlet nedover? :)

Og kanskje Holzmann (trådstarter) kan skrive opp på førsteposten hvem som skal være med?

Skrevet
tror dere vi får fiksa at alle nordmenn får ett ''område'' og boltre seg på der nede? hadde vært rått om vi stod samlet der nede enn at en havner her her og en der.. hehe;-)

Veldig godt poeng, men da krever det også at vi vet, om ikke nøyaktig, så iallefall ca. hvor mange vi blir. Har sendt pm til Holzmann om at han kan lage en "undersøkelse" i denne tråden der folk kan krysse av for om de blir med.

Da er det igjen VELDIG VIKTIG at man er ganske så sikker på at man faktisk blir med på turen eller ikke FØR man krysser av :)

Hvis vi får en litt bedre oversikt over hvem som er 99% sikre på at de blir med så kan jeg prøve å få slengt i vei en mail til arrangørene av Racewars og spørre pent om å få satt av et område til oss bønda i fra nord :)

Skrevet

Dette høres veldig interessant ut, trur jeg må hive meg på det her! Var en tur i Tyskland med bimmern i oktober, var ikke feil å ta en tur dit altså, lengter tilbake :P

Skal nok hvertfall komme meg ned , prøve å dra ned et par biler til.. Dette var jo bare helt rått!

Skrevet

Blant 6000 biler kan det bli vanskelig at alle står samme plass, men det vi så andre gjøre var å møtes utenfor området og kjøre samlet inn, slik at alle vil få samme plass.

Hadde vert stilig å lage til en skikkelig plass til oss alle, men det er begrenset hvor store områder vi kan okkupere, så vi vil nok bli litt delt :) Det bredeste vi klarte å okkupere var cirka et partytelt.

Skrevet

Heheh :D 9x3m er ganske grei størrelse:P Men Husk du trenger en plass å sove også, så det hadde kanskje vert greit med vegger også:P

Skrevet

I den intense varmen som var sist sommer så fraråder jeg deg i å sove i bilen:P Sov 3 netter i bil i løpet av den bilturen, og er rimelig gla jeg ikke sov i bilen på selve treffet :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...