conan Skrevet September 24, 2008 Skrevet September 24, 2008 Er det noen som har dette? Hel bakluke uten rust, helst i svart metallic kode 181? Trenger oxo det dekselet til taklukemotoren, i grått. Og dekselet som sitter over vifte, varme og aircon. Samt ene lille dreiehjulet. Hvis noen har noe av dette så please send meg PM
AlXz Skrevet September 25, 2008 Skrevet September 25, 2008 Har bagasjeluke.. Men ikke i riktig farge. Og den er ikke rustfri. Men er nok bedre enn den der... BILDER: [HER]
M3 Yngve Skrevet September 25, 2008 Skrevet September 25, 2008 Min er rust fri, men noen hull til spoiler og riper i lakken. Farge blå. Selges billig.
glenn.G Skrevet September 25, 2008 Skrevet September 25, 2008 jeg har deksel over vifte og deksel til el luke
conan Skrevet September 25, 2008 Forfatter Skrevet September 25, 2008 Jeg har nå fått tak i det meste hos marianne eneste jeg fortsatt mangler er den knappen til soltaket, da det viste seg at min var defekt inni knappen. Hvis noen har denne så send et bilde av baksia, da det er flere typer koblinger på disse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå