Wendel Skrevet September 24, 2008 Skrevet September 24, 2008 Siden det idag var MEGET flott vær bestemte meg og Mossel seg for å ta en kjapp vask av bilene å ta en liten photoshoot:) Er jo snart vinter, så er greit å ta noen bilder før bilene blir pakket bort frem til våren! Blei en del bilder, men håper dere liker noen av dem ihvertfall:)
Farrukh M Skrevet September 25, 2008 Skrevet September 25, 2008 kjempe fine biler! er det uorginal front fange på deb blåe? nice engen!
EirikL Skrevet September 25, 2008 Skrevet September 25, 2008 Flotte bilder av flotte biler! Hvordan er de 900 hestene fordelt?
Ceylon Skrevet September 25, 2008 Skrevet September 25, 2008 Flotte bilder av flotte biler! Hvordan er de 900 hestene fordelt? på plenen
Gunnar Skrevet September 25, 2008 Skrevet September 25, 2008 Lekkert! Er coupéen den Ola bygde? Så den har havnet nedover i Telemark?
mossel Skrevet September 25, 2008 Skrevet September 25, 2008 kjempe fine biler! er det uorginal front fange på deb blåe? nice engen! Rieger Infinity front
mossel Skrevet September 25, 2008 Skrevet September 25, 2008 Flotte bilder av flotte biler! Hvordan er de 900 hestene fordelt? Blå= 400hk Grønn= 500hk (motoreffekt)
Wendel Skrevet September 25, 2008 Forfatter Skrevet September 25, 2008 Lekkert!Er coupéen den Ola bygde? Så den har havnet nedover i Telemark? Takker:) Joda, stemmer bra at det er bilen Ola bygde:) Jeg var den heldige vinner av den bilen. hehe
Azeton Skrevet September 25, 2008 Skrevet September 25, 2008 Da må jeg bare spørre.. går den grønne bilen godt? Har du vært å fått justert den i benk?
Wendel Skrevet September 25, 2008 Forfatter Skrevet September 25, 2008 Da må jeg bare spørre.. går den grønne bilen godt? Har du vært å fått justert den i benk? Bilen går bra ja. Har skjedd noe litt rart i det siste da det høres ut som at den suger luft et sted den ikke skal. Jeg har ikke lenger det brede registeret som var før. Nå lader den bare 5-7psi opp til 4k rpm hvor den skyter opp til 17psi. Bilen har ikke vært i benk enda. Er litt div som skal gjøres i vinter, så skal ikke ha den i benk før til våren.
T.R.Melum Skrevet September 25, 2008 Skrevet September 25, 2008 Det finns ikke noe tøffere enn hvite felger sammen med den blåfargen! Er det noen som vet om en e39 med slik fargekombinasjon må dere si fra!
///FredriK.S Skrevet September 25, 2008 Skrevet September 25, 2008 Det finns ikke noe tøffere enn hvite felger sammen med den blåfargen! Helt Enig! Nydelige biler begge to.
matsrh Skrevet September 25, 2008 Skrevet September 25, 2008 Pene biler! Hadde ikke hatt noe imot å hatt de på min egen plen
///Mysild Skrevet September 25, 2008 Skrevet September 25, 2008 Da må jeg bare spørre.. går den grønne bilen godt? Har du vært å fått justert den i benk? Bilen går bra ja. Har skjedd noe litt rart i det siste da det høres ut som at den suger luft et sted den ikke skal. Jeg har ikke lenger det brede registeret som var før. Nå lader den bare 5-7psi opp til 4k rpm hvor den skyter opp til 17psi. Bilen har ikke vært i benk enda. Er litt div som skal gjøres i vinter, så skal ikke ha den i benk før til våren. går godt, men bruker en del olje vet jeg hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå