Wendel Skrevet September 25, 2008 Forfatter Skrevet September 25, 2008 går godt, men bruker en del olje vet jeg hehe... Da vet du mer enn meg:) hehe. Viser ingen tegn til at jeg mister noe olje.
///Mysild Skrevet September 25, 2008 Skrevet September 25, 2008 så sånn ut når jeg lå bak... bilen min var helt fettete... hehe... ble like sur hver gang du gav på hehe... både fordi olja kom, og at du dro ifra men var ikke mye olje, men når du gnudde godt på, kom det røyk...
Wendel Skrevet September 25, 2008 Forfatter Skrevet September 25, 2008 så sånn ut når jeg lå bak... bilen min var helt fettete... hehe... ble like sur hver gang du gav på hehe... både fordi olja kom, og at du dro ifra men var ikke mye olje, men når du gnudde godt på, kom det røyk... Hmmm.. Da skal jeg prøve å få sjekka det ut før treffet i kr.sand:P Så slipper jeg å sprute olje på bilene der borte.. hehe
///Mysild Skrevet September 25, 2008 Skrevet September 25, 2008 hehe... kan være det var noe rusk fra eksosen.... men var et fint lite fettlag på bilen tok det som god smøring hehe men, det kan jo kanskje være litt uforbrent bensin som har flydd ut, var ikke mye, men kom en del når du gav på... er vel egentlig ganske klassisk turboproblem uanz
Wendel Skrevet September 25, 2008 Forfatter Skrevet September 25, 2008 Bilen får bra med bensin, så vet den spruter litt av det. Men det er bare kos:P Blir stikkflammer av slikt.. hehe:)
///Mysild Skrevet September 25, 2008 Skrevet September 25, 2008 haha... kan være det var bensin da var litt gråaktig og ikke typen oljeblå... men så ikke så nøye på det... prøvde bare å holde et øye på audien, og ett den ekstra bensinen jeg fikk
Ola. Skrevet September 26, 2008 Skrevet September 26, 2008 Hehe, det er alt for fet blanding som kan for det der tror jeg.. Jeg har kun mappet bilen på gata, å da tar jeg ingen sjangser på høye turtall og mye trykk.. Olje har den ikke brukt for meg iallefall.. Blir morro når den blir mappet til vårs.. Da blir det nok plutselig 1000hk på plena
mossel Skrevet September 26, 2008 Skrevet September 26, 2008 Hehe, det er alt for fet blanding som kan for det der tror jeg.. Jeg har kun mappet bilen på gata, å da tar jeg ingen sjangser på høye turtall og mye trykk..Olje har den ikke brukt for meg iallefall.. Blir morro når den blir mappet til vårs.. Da blir det nok plutselig 1000hk på plena Edit: 1200
marararius Skrevet September 26, 2008 Skrevet September 26, 2008 Skulle hatt med meg også, så hadde dere hatt 150hk ekstra på plenen!
Ola. Skrevet September 27, 2008 Skrevet September 27, 2008 Hehe, det er alt for fet blanding som kan for det der tror jeg.. Jeg har kun mappet bilen på gata, å da tar jeg ingen sjangser på høye turtall og mye trykk..Olje har den ikke brukt for meg iallefall.. Blir morro når den blir mappet til vårs.. Da blir det nok plutselig 1000hk på plena Edit: 1200 Haha stemmer.. Du har vel fått sjuka etter ny turbo du og nå?
plumbo79 Skrevet September 27, 2008 Skrevet September 27, 2008 Skulle hatt med meg også, så hadde dere hatt 150hk ekstra på plenen! Priceless
mossel Skrevet September 27, 2008 Skrevet September 27, 2008 Haha stemmer.. Du har vel fått sjuka etter ny turbo du og nå? Hehe, jepp. Men vi får se hvor mye jeg gidder å skru i vinter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå