Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

så sånn ut når jeg lå bak... bilen min var helt fettete... hehe... ble like sur hver gang du gav på :-P hehe... både fordi olja kom, og at du dro ifra :-P men var ikke mye olje, men når du gnudde godt på, kom det røyk...

Skrevet
så sånn ut når jeg lå bak... bilen min var helt fettete... hehe... ble like sur hver gang du gav på :-P hehe... både fordi olja kom, og at du dro ifra :-P men var ikke mye olje, men når du gnudde godt på, kom det røyk...

Hmmm.. Da skal jeg prøve å få sjekka det ut før treffet i kr.sand:P Så slipper jeg å sprute olje på bilene der borte.. hehe

Skrevet

hehe... kan være det var noe rusk fra eksosen.... men var et fint lite fettlag på bilen :-P tok det som god smøring :-P hehe

men, det kan jo kanskje være litt uforbrent bensin som har flydd ut, var ikke mye, men kom en del når du gav på... er vel egentlig ganske klassisk turboproblem uanz ;-)

Skrevet

haha... kan være det var bensin da ;-) var litt gråaktig og ikke typen oljeblå... men så ikke så nøye på det... prøvde bare å holde et øye på audien, og ett den ekstra bensinen jeg fikk :-P

Skrevet

Hehe, det er alt for fet blanding som kan for det der tror jeg.. Jeg har kun mappet bilen på gata, å da tar jeg ingen sjangser på høye turtall og mye trykk..

Olje har den ikke brukt for meg iallefall..

Blir morro når den blir mappet til vårs.. Da blir det nok plutselig 1000hk på plena ;)

Skrevet
Hehe, det er alt for fet blanding som kan for det der tror jeg.. Jeg har kun mappet bilen på gata, å da tar jeg ingen sjangser på høye turtall og mye trykk..

Blir morro når den blir mappet til vårs.. Da blir det nok plutselig 1000hk på plena ;)

Edit: 1200 :D:D

Skrevet

Edit: 1200 :D:D

Haha stemmer.. Du har vel fått sjuka etter ny turbo du og nå? ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...