ChrZZ Skrevet September 25, 2008 Share Skrevet September 25, 2008 Jess da... Da er det vel på tide å selge showplatesene mine, siden det blir kanskje litt dumt å sette dem på min nye bil Anywho, disse er standard EU-størrelse og er blitt brukt.. tja.. 3 ganger? Skiltene føles ut til å være akkurat samme typen som originale bilskilt. Ikke plast, eller liknende. Jeg selger TO STYKK for samlet 500,- eks frakt. Hvis du bare vil ha ETT skilt, så koster det 300,- eks frakt. Tipper frakten blir ca 50,-. Hvis den blir over det, så betaler jeg resten. Ved postoppkravl, så må kjøper betale denne biten også. Noen av grunnene til at jeg kjøpte dem: - på treff blir det tatt en del biler, og dem som da er redde for at skiltene sine kommer på nettet uten å være sladdet, trenger da ikke tenke på det. - man slipper å måtte sladde bildene man tar av sin egen bil f.eks., da dette ser vesentlig bedre ut Videre diskusjon hvorvidt det er noen vits med slike skilt, henvises til bimmers.no sin offisielle tulletråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet September 29, 2008 Forfatter Share Skrevet September 29, 2008 *bump!* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larslol Skrevet September 29, 2008 Share Skrevet September 29, 2008 hmmm, kanskje jeg skal gå til innkjøp av dette? kult å ha på garasje veggen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet September 29, 2008 Forfatter Share Skrevet September 29, 2008 Hehe! Ja, det er bare å kjøre på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Oktober 3, 2008 Share Skrevet Oktober 3, 2008 Er disse samme størrelse som de nye med flagg på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hi-Fi Lasse Skrevet Oktober 3, 2008 Share Skrevet Oktober 3, 2008 Er disse samme størrelse som de nye med flagg på? hepp, men nå er de i mitt eie =) så er nok solgt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå