ingard Skrevet September 25, 2008 Share Skrevet September 25, 2008 Var og handla i stad, og da jeg kom tilbake til bilen merka jeg at radioen var død. Så regnet det, og jeg skulle bruke viskerne, men de virker heller ikke. Så merka jeg at vinduene var døde, og når jeg skulle låse er sentralåsen borte.. Hva skjer! Trenger hjelp kjapt. Har sjekket sikringer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet September 25, 2008 Forfatter Share Skrevet September 25, 2008 Etter intens feilsøking (les: bfc.com), fant jeg ut at "hovedsikringa" for slike ting som viskere osv er begynt å dette fra hverandre. Bevegde litt på den mens viskerene stod på, og sannelig startet de.. http://www.bmwe34.net/Wiki/tiki-index.p ... sible+link Hvor får jeg tak i ny veldig kjapt? Og hvorfor "gikk" denne (bare så vidt knekt på midten)? Bare fordi den er gammel, eller? Edit: Hvor får jeg tak i en ny på Mo i Rana i dag? Skal kjøre nordover. Uten musikk eller vindusviskere blir det en kjip tur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet September 25, 2008 Share Skrevet September 25, 2008 Har komplett E34 (Touring) ledn.nett liggende. Bor i Østfold jeg da, men om du ikke får tak i noe før så er det jo mulig å sende med posten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet September 25, 2008 Forfatter Share Skrevet September 25, 2008 ^^ Tusen takk. Fryktet nesten en stund jeg måtte jeg begynne å bytte på ting og tang. Men bilen er jo både tørr og fin ellers, så det var litt rart.. Eneste jeg trenger nå er en slik "fusible link" sikring på 80A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet September 25, 2008 Share Skrevet September 25, 2008 ^^ Tusen takk. Fryktet nesten en stund jeg måtte jeg begynne å bytte på ting og tang. Men bilen er jo både tørr og fin ellers, så det var litt rart.. Eneste jeg trenger nå er en slik "fusible link" sikring på 80A Men er dette en "orginal" sikring..? Eller noe som er lagt opp selv? (kan ikke huske å ha sett det noe sted.., men er jo mulig den er der likevel) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet September 25, 2008 Forfatter Share Skrevet September 25, 2008 Jo, alle e34 har den. Enten ved tårnet på batterisiden, eller under baksetet. Den styrer alt som vindusviskere, setevarme osv.. Følg den lenka jeg postet. Der står det mer. Den beskytter visst ledningnettet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Oktober 2, 2008 Share Skrevet Oktober 2, 2008 Har den sikringa om du trenger en i reserve? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Oktober 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2008 Har den sikringa om du trenger en i reserve? Hehe, dette måtte fikses med engang. Lokale mekonomen hadde plenty.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå