Galldrian Skrevet September 25, 2008 Skrevet September 25, 2008 Har i det siste opplevd en mekanisk ulyd ved når jeg tar en sving i fart over 20km/t og legger rattet helt over. Jeg hører at det kommer fra rundt hjulene foran uten at jeg kan identifisere videre hvor det oppstår. Mistenket servoen først, men dersom jeg ratter max høyre/venstre når den står i ro er det ingen lyder så det må jo være noe annet? Dette er en 520 IAT E39, som er helt umodifisert. (ikke senka) Noen som vet hva dette kan komme av?
Wolfeh Skrevet September 25, 2008 Skrevet September 25, 2008 Slitte styreledd osv, bilen din er 10 år gammel nuh. Vil anta at du må bytte noen smådeler i forstillinga de. Ikke noe problem hvis du kan skru litt selv
endsiv Skrevet September 25, 2008 Skrevet September 25, 2008 Hadde ulyd i min 96 mod 523 og det viste seg å være hjullageret.. Du vil høre en slags ulelyd hvis det er disse. Er det riktig ille kan hjulet også kjennes løst ut. 1150,- for nytt lager på autotrio. Om ikke alt er rustet fast så er del vel ca 1,5 - 2 timer jobb hjemme i garasjen.
endsiv Skrevet September 25, 2008 Skrevet September 25, 2008 Hadde ulyd i min 96 mod 523 og det viste seg å være hjullageret.. Du vil høre en slags ulelyd hvis det er disse. Er det riktig ille kan hjulet også kjennes løst ut. 1150,- for nytt lager på autotrio. Om ikke alt er rustet fast så er del vel ca 1,5 - 2 timer jobb hjemme i garasjen.
Galldrian Skrevet September 25, 2008 Forfatter Skrevet September 25, 2008 Det må nok bli verksted på meg er ikke så veldig handy når det gjelder bil. Men hvor kritisk er dette, kan det vente eller bør jeg gjøre noe med det asap?
G-RACING Skrevet September 25, 2008 Skrevet September 25, 2008 Hva med noe så enkelt som at hjulet tar borti plast innerskjermen? Dette har jeg på min
Galldrian Skrevet September 26, 2008 Forfatter Skrevet September 26, 2008 Hva med noe så enkelt som at hjulet tar borti plast innerskjermen?Dette har jeg på min Tviler på det, 15" felg og den er verken senka eller påsatt noe uorginale skjermer. Det som er snodig er at jeg ikke klarer å gjennskape lyden når jeg vil, den kommer bare av og til.
Galldrian Skrevet Juni 15, 2009 Forfatter Skrevet Juni 15, 2009 Så jeg hadde glemt å svare med løsningen på denne gamle tråden min. Måtte etterfylle servo olja, problem solved
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå