rel0ad Skrevet September 25, 2008 Share Skrevet September 25, 2008 Hei, har ett turbo kitt jeg skal til å montere er en e36 320, holder det at jeg bytter til større dyser for å få nok bensin på 0,5bar. tenker på 325 dyser, eller m3? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Micro_RaCeR Skrevet September 25, 2008 Share Skrevet September 25, 2008 m3 duser blir bra. eller kjøp 360 dyser og senk tenninga får kjøpt chip igjenom a-dekk koster 3500 eller no. eller så kan du kjøpe tileggs sprut av meg, med en ekstra dyse. samme som a-dekk selger. håper dette var til hjelp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rel0ad Skrevet September 25, 2008 Forfatter Share Skrevet September 25, 2008 ja, dette hjalp, men fungerer tillegsprut bra? må i tillegg ha chip da å, for tillegspruten senker vel neppe tenninga? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnmfr Skrevet September 25, 2008 Share Skrevet September 25, 2008 skal du bare kjøre 0,5 trenger du ikke senke tenninga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rel0ad Skrevet September 25, 2008 Forfatter Share Skrevet September 25, 2008 oki. det er genialt da, så da trenger jeg enten dyser eller tillegsprut? hva blir billigere\bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sh0rty^ Skrevet September 25, 2008 Share Skrevet September 25, 2008 Har 6 dyser fra en e36 m3 3,2 liter om du er intr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rel0ad Skrevet September 25, 2008 Forfatter Share Skrevet September 25, 2008 de passer bolt on? får jeg noen problemer med å bare bruke dyser fra m3? eller funker det fett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet September 25, 2008 Share Skrevet September 25, 2008 eg bruker dyser fra e34 535 på min 325 med turbo, så burde gå bra med m3 dyser på den 320 med turbo :=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Micro_RaCeR Skrevet September 25, 2008 Share Skrevet September 25, 2008 vis du skal bruke M3 dysene, vil den lett sote pluggene. å være litt tung på tomgang. dette er min erfaring. jeg kjøte chip hos a-dek. da ble den mye bedre for min del. du kan kjøre med dine dyser og kun montere tilleggs sprut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rel0ad Skrevet September 25, 2008 Forfatter Share Skrevet September 25, 2008 hvordan er det å montere tilleggsprute til adekk da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Micro_RaCeR Skrevet September 25, 2008 Share Skrevet September 25, 2008 ganske greit.. følger med papirer til kobling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2fast4u Skrevet September 25, 2008 Share Skrevet September 25, 2008 ganske greit.. følger med papirer til kobling Alt dette er enkelt koble osv men å bynne å justere dette er vel mere som et prosjekt da... hadde dette tillegssprutet på min 320turbo E36.. 0,6bar og virket greit når jeg fikk justert det slik ca da. men åpnet boksen ganske ofte for å småjusteringer. ble mye testkjøring av det. så slik sett er det enklere med chip og ferdig med problemet lixom. men sikkert fort gjort om du tar en dynotest og justerer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet September 25, 2008 Share Skrevet September 25, 2008 Tilleggsprut med en dyse er bare tull.... Hvor har du tenkt og sette den da?? Sett heller inn større dyser og spar deg for masse tull. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnmfr Skrevet September 25, 2008 Share Skrevet September 25, 2008 burde også fungere og kjøre med originale dyser og progresiv btr er vel det billigste også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rel0ad Skrevet September 26, 2008 Forfatter Share Skrevet September 26, 2008 har pgr BTR, prøve det først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå