Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er 20 år å har hatt lyst på e30 m3 i laaang tid, men var bekymret for at det skulle bli vansklig å forsikre så hørte rundt først.. Vesta sa jeg fikk det for 14000 kr i året mdd 75% bonus på fattern.. Lørdag kjøpte jeg meg en perle av en m3 å er lykkligere enn aldri før.. :D nå sa plutselig vesta at jeg jeg måtte ha 5 forsikringer for å få pakkepris.. Men tilbudet fikk avslag av vesta.. Kundebehandlern trodde alt var greit men han hadde jo ingen makt.. Så nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre:( har fått avslag fra 3 andre selskaper å, men skal ringe fler.. Noen tips til hva jeg gjøre eller hvem jeg kan ringe.. Er skeptisk til å bare ha delkasko:/

Skrevet

Selv om faren din står som hovedbruker har jo du lov til å låne den. Og hvis det skjer noe, hvordan i all verden skal forsikringsselskapet bevise at det er du som egentlig er hovedbrukeren?

Skrevet

Er ingen problem hos Gjensidige i hvertfall. Da samboern min kondemnerte bilen til faren min i vinter, sa di at det selvsagt var lov til å låne bort bilen, selv om han hadde satt at alle brukere skulle være over 25år. Og hun var 22da :)

Skrevet

Vel, hvis ingen tar bilen ville jeg satt den på farmin og med faren min som hovedbruker. Ingen som kommer å sjekker om du låner bilen eller ikke 24/7. OG hvis du skulle kræsja så bare lånte du bilen en kveld.

Skrevet

E30 M3 skyr forsikringsselskapene som pesten. Det fikk jeg merke når jeg kjøpte min. Nå har de også strammet inn på forskjellig bruker og forsikringsinnehaver, så det blir ikke enkelt.

Du får ha lykke til. Håper det løser seg :)

Skrevet

takk for svar:) nå har jeg sendt mail til alle. skal prøve å få snakka med en annen kundebehandler i gjensidige for alle er jo enige om at de er best for unge førere med rå biler :lol: eventuellt for jeg bare ha delkasko mens den står i garasjen i vinter.. skal skrive hvordan det går :shock:

Skrevet

Jeg ringte på min til Gjensidige, de skulle ha 24.000 med kasko for min E30M3 på meg. Jeg var da 20år og har aldrig hatt en eneste forsikring på meg.

Jeg har bilen stående registrert på pappa og jeg er medeier. Som medeier så er det ikke problem og få kjøre på bane heller. Nå betaler jeg 9000 og noe i året med full kasko på pappa. Begynte på 14.000 men overførte bonusen fra 240en jeg har.

Skrevet

Du vet aldri når uhellet skjer. Kan være tekniske feil og... plutselig eksploderer dekket og du totalvraker bilen. Hva som helst. Bare for å tenke ut det verste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...