Gå til innhold

Min E34! :) EU-kontroll 18.03.10

Reintz
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 106
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

etter flere måneder med leting på finn og autodb, fant jeg til slutt go'bilen! :P hehe..

måtte gi 33 lapper for den, noe jeg synes er en veldig grei pris.. var i sarpsorg og henta den

Viktige er stand den er i. Kan selvsagt få 4000kr biler men er som oftest der etter. Ser ut som mere seriøs bil dette enn 10lappers bil.

Ehem... Ka gav eg for min da!?

Var du grise heldig da Astri :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er tåkelys kjøpt inn :) er vel ferdig montert i løpet av helgen.. har ikke så alt for store planer foreløpig, da jeg ikke har altfor mye penger å rutte med!

vurderer også denne frontfangeren?

x589ejrm7i1n2te5oat6.jpg

Noen som vet om tåkelysene fra GS passer i denne fangeren?

Det der er er spoiler som heter aerodynamic og er en "orginal" BMW-spoiler. Den monteres på den orginale fangeren. Så det spiller ingen rolle hvilke tåkelys du har da. Var nettopp en sånn spoiler til salgs på forumet. Fikk dessverre ikke slått kloa i den. Var en som la inn ett bud på 900 penger. Ble visst en byttedeal på ett turbokit det endte med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Da er tåkelysene montert.

8d5xdgnst8vf7xdk2czk.jpg

b5ijgp5kbs7dq7aqztu9.jpg

Men jeg får de jo ikke til å lyse! det lå ferdig kabler foran ved lyktene, plugget disse rett i, men ingenting skjedde!:S noen andre som har hatt problemer med dette? hva må gjøres?

har sjekket sikringsboksen, og alt ser ut til å være på plass der.

ledningene har jo ligget der ubrukt i 17 år, så mulig kontaktene er fulle av irr. er det mye jobb å trekke om helt nytt ledningsnett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er tåkelysene montert.

8d5xdgnst8vf7xdk2czk.jpg

b5ijgp5kbs7dq7aqztu9.jpg

Men jeg får de jo ikke til å lyse! det lå ferdig kabler foran ved lyktene, plugget disse rett i, men ingenting skjedde!:S noen andre som har hatt problemer med dette? hva må gjøres?

har sjekket sikringsboksen, og alt ser ut til å være på plass der.

ledningene har jo ligget der ubrukt i 17 år, så mulig kontaktene er fulle av irr. er det mye jobb å trekke om helt nytt ledningsnett?

du må nok ha ett relee... da siden bilen ikke ble levert med tåkelys, ble heller ikke releet montert... det skaffer du på huggeri for 50lapp,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
grattis med fin fin e34! :D lurer på om jeg ikke har et sett hvite blinklys foran liggende ute i bua du kan få billig av meg. bor jo i samme by serru! :D

Takk skal du ha :D Hvis du har slike hvite blink, så er jeg veldig interressert! Kunne du tatt bilde av de? ca. pris? Send meg en pm :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...