Gå til innhold

Min E34! :) EU-kontroll 18.03.10

Reintz
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 106
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg kjøpte alt hos GS. Det var ikke vanskleig å ta ut speedo'en nei. Av med rattet også var det to skruer, og så bare å lirke ut. Men forrige eier av bilen hadde tydeligvis limt på glasset, for nesten alle klipsene knakk når jeg tok det av, så jeg måtte lime det på plass igjen :? Men ingen synlig merker da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var frontspoileren og nye blink foran på plass! :D Tror E34 må være den vanskeligste bilen å bytte lykter på :P Men det gikk til slutt. Bilder kommer senere ikveld eller i morgen.

Drar nok innom GS i morgen og kjøper meg nye baklykter, men er veldig usikker på hvilke jeg skal kjøpe. Føler at LED lykter blir for "nytt" til en så gammel bil.

Også er jeg usikker på om jeg bare skal bytte ytterste del av lykta, som disse: http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... r/8047.jpg

Eller hele lykta som disse: http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... /43103.jpg

Setter pris på tips og meninger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble helt klart noen hakk finere nå med disse oppgraderinger :-). Ikke så lett se farge forsjell på fangere selv om du ser det best selv.

Lakke kanaler og svarte nederst på bakre fanger også med tiden eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Da her jeg endelig hekk spoiler'n i hus :) Har gått å ventet i 11 uker nå! :x Bestilte den hos realcar og fikk beskjed om at det skulle ta 3-4 uker, men det gjorde det jo ikke! Så etter 11 uker med mye mas fra min side, og svar fra de om at den er rett rundt hjørnet begynte jeg å bli rimelig lei! Så det er vel siste gang jeg bestiller noe derifra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...