Reintz Skrevet November 5, 2008 Forfatter Share Skrevet November 5, 2008 Hvordan type Aerodynamik frontspoiler er det? Vurderer selv en frontleppe snart... Visste ikke at det fantes flere typer jeg Er ihvertfall denne. https://www.koed.no/2.2.asp?billede=376 ... 42252&nr=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reintz Skrevet November 11, 2008 Forfatter Share Skrevet November 11, 2008 Da har bilen min fått seg en fin liten detalj.. Takk til Astri for idèn! Synes det ble veldig stilig og kult! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sonic Skrevet November 12, 2008 Share Skrevet November 12, 2008 Stilig! Hvor fikk du tak i det? Mye arbeid å ta ut speedo'n? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reintz Skrevet November 12, 2008 Forfatter Share Skrevet November 12, 2008 Jeg kjøpte alt hos GS. Det var ikke vanskleig å ta ut speedo'en nei. Av med rattet også var det to skruer, og så bare å lirke ut. Men forrige eier av bilen hadde tydeligvis limt på glasset, for nesten alle klipsene knakk når jeg tok det av, så jeg måtte lime det på plass igjen Men ingen synlig merker da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet November 16, 2008 Share Skrevet November 16, 2008 Lakkert helt ned nå så blir dette gromt . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reintz Skrevet November 16, 2008 Forfatter Share Skrevet November 16, 2008 Da var frontspoileren og nye blink foran på plass! Tror E34 må være den vanskeligste bilen å bytte lykter på Men det gikk til slutt. Bilder kommer senere ikveld eller i morgen. Drar nok innom GS i morgen og kjøper meg nye baklykter, men er veldig usikker på hvilke jeg skal kjøpe. Føler at LED lykter blir for "nytt" til en så gammel bil. Også er jeg usikker på om jeg bare skal bytte ytterste del av lykta, som disse: http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... r/8047.jpg Eller hele lykta som disse: http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... /43103.jpg Setter pris på tips og meninger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet November 16, 2008 Share Skrevet November 16, 2008 Jeg ville valgt de siste der du linka til. Led er ikke mye pent syntes nå jeg. Husk følge på med samme med de andre blinkerne også da så du får samme stil rundt . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reintz Skrevet November 17, 2008 Forfatter Share Skrevet November 17, 2008 Noen bilder av nye blinklys og den nye frontspoiler'n (dårlige bilder) Ble en liten fargeforskjell på fronten, men ikke noe man legger merke til ved første øyekast. Ble selv fornøyd med resultatet, og er jo det som er det viktigste! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reintz Skrevet November 17, 2008 Forfatter Share Skrevet November 17, 2008 Da var nye baklykter også på plass! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet November 17, 2008 Share Skrevet November 17, 2008 Ble helt klart noen hakk finere nå med disse oppgraderinger . Ikke så lett se farge forsjell på fangere selv om du ser det best selv. Lakke kanaler og svarte nederst på bakre fanger også med tiden eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reintz Skrevet November 17, 2008 Forfatter Share Skrevet November 17, 2008 Lakke kanalene og bakfanger'n er planen ja. Men tror jeg skal få noen lakkerings folk til å blande farge for meg. Ble ikke helt hundre med spray fra bilxtra, selvom det er samme fargekode! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reintz Skrevet Januar 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2009 Da her jeg endelig hekk spoiler'n i hus Har gått å ventet i 11 uker nå! Bestilte den hos realcar og fikk beskjed om at det skulle ta 3-4 uker, men det gjorde det jo ikke! Så etter 11 uker med mye mas fra min side, og svar fra de om at den er rett rundt hjørnet begynte jeg å bli rimelig lei! Så det er vel siste gang jeg bestiller noe derifra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheUltimateDrivingMachine Skrevet Januar 12, 2009 Share Skrevet Januar 12, 2009 Angel eyes ser bra ut på mange andre modeller enn akkurat e34.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sonic Skrevet Januar 12, 2009 Share Skrevet Januar 12, 2009 Så sant, så sant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Januar 12, 2009 Share Skrevet Januar 12, 2009 Dette ser veldig bra ut. Hva med å legge ut en liten bildeserie av alle oppgraderingene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå