Gå til innhold

Min E34! :) EU-kontroll 18.03.10

Reintz
 Share

Anbefalte innlegg

Da har jeg endelig fått bytta ut setene i bilen :) Var en tur hos Glenno her på forumet å kjøpte "nye" seter. Og det ble som natt og dag! Trodde først at det var litt fargeforskjell på de, men da jeg kom hjem og målte så jeg at det bare var mine seter som var utrolig slitt og bleka :P

I de nye setene er det varme, men det er det jo ikke lagt opp til i bilen min. Er det mulig å ettermontere det?

Gamle førersete ved siden av det nye :wink:

u19z4gx0748yu7nvoqwg.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 106
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det ble litt forsjell ja :-). Ble kansje mere fast og ikke ned sitti også.

Gikk det greit montere og passet nedre del av bak sete?

Usikker på hvordan du legger opp strøm til setene men noen bør vel vite på fora her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var en drøm å sitte i, i forhold. :) Gikk veldig greit å montere, men hadde litt problemer med å få ut mitt gamle sete. Hadde jo ikke den "pinnen" til å skyve sete fram og tilbake, og for å komme til skruene måtte sete skyves helt fram :P Så jeg måtte ligge under der med forskjellige skrutrekkere og pinner, mens jeg dytta med hodet. hehe..

Men fikk det ut tilslutt, og er meget fornøyd.

Har ikke prøvd å bytte sitteputene bak, men kan prøve å se om det går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 5 months later...
Faen så feit denne har blitt siden sist gang jeg så den a, skjedd noe nytt da? Har fått meg e34 nå jeg også, diamant svart. Vi får ta et bimmer treff med knuto og jonna snart! ;)

Tim Kevin? Halla. Må få tatt et treff snart ja. Skal ha bilen på eu-kontroll nå på torsdag, så er litt spent på det. hehe! Hvordan E34 har du fått deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...