Reintz Skrevet August 12, 2009 Forfatter Share Skrevet August 12, 2009 Da har jeg endelig fått bytta ut setene i bilen Var en tur hos Glenno her på forumet å kjøpte "nye" seter. Og det ble som natt og dag! Trodde først at det var litt fargeforskjell på de, men da jeg kom hjem og målte så jeg at det bare var mine seter som var utrolig slitt og bleka I de nye setene er det varme, men det er det jo ikke lagt opp til i bilen min. Er det mulig å ettermontere det? Gamle førersete ved siden av det nye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet August 12, 2009 Share Skrevet August 12, 2009 Det ble litt forsjell ja . Ble kansje mere fast og ikke ned sitti også. Gikk det greit montere og passet nedre del av bak sete? Usikker på hvordan du legger opp strøm til setene men noen bør vel vite på fora her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reintz Skrevet August 12, 2009 Forfatter Share Skrevet August 12, 2009 Var en drøm å sitte i, i forhold. Gikk veldig greit å montere, men hadde litt problemer med å få ut mitt gamle sete. Hadde jo ikke den "pinnen" til å skyve sete fram og tilbake, og for å komme til skruene måtte sete skyves helt fram Så jeg måtte ligge under der med forskjellige skrutrekkere og pinner, mens jeg dytta med hodet. hehe.. Men fikk det ut tilslutt, og er meget fornøyd. Har ikke prøvd å bytte sitteputene bak, men kan prøve å se om det går. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet August 12, 2009 Share Skrevet August 12, 2009 Bra høre du er fornøyd . Hadde vært intressant å vite om det gikk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reintz Skrevet August 30, 2009 Forfatter Share Skrevet August 30, 2009 Nye bilder side 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heib Skrevet August 30, 2009 Share Skrevet August 30, 2009 Nice ride Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet August 30, 2009 Share Skrevet August 30, 2009 Grattis med en skikkelig pen E34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crew Tangen Skrevet August 31, 2009 Share Skrevet August 31, 2009 Flott E34! likte den nye fronten din:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reintz Skrevet September 18, 2009 Forfatter Share Skrevet September 18, 2009 Da har jeg handlet meg fjærbeinstag som et lite impulskjøp da jeg var innom gs idag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olech Skrevet September 22, 2009 Share Skrevet September 22, 2009 likte spesielt godt fargen på bilen, vet du hva den heter?? den ser veldig strøken ut på bildene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reintz Skrevet September 22, 2009 Forfatter Share Skrevet September 22, 2009 likte spesielt godt fargen på bilen, vet du hva den heter??den ser veldig strøken ut på bildene! Takk skal du ha Fargen heter Calypsorot metallic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet September 23, 2009 Share Skrevet September 23, 2009 Tøft det siste bilde der . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
t-kaa Skrevet Mars 16, 2010 Share Skrevet Mars 16, 2010 Faen så feit denne har blitt siden sist gang jeg så den a, skjedd noe nytt da? Har fått meg e34 nå jeg også, diamant svart. Vi får ta et bimmer treff med knuto og jonna snart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Mars 16, 2010 Share Skrevet Mars 16, 2010 Skikkelig tralle! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reintz Skrevet Mars 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2010 Faen så feit denne har blitt siden sist gang jeg så den a, skjedd noe nytt da? Har fått meg e34 nå jeg også, diamant svart. Vi får ta et bimmer treff med knuto og jonna snart! Tim Kevin? Halla. Må få tatt et treff snart ja. Skal ha bilen på eu-kontroll nå på torsdag, så er litt spent på det. hehe! Hvordan E34 har du fått deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå