Fixfax Posted September 25, 2008 Posted September 25, 2008 Vurderer og sette i en litt heftigere motor i e30n min, dermed velger jeg også og oppgradere litt her og der, derfor trenger jeg bærearmer bak fra 325i med caliptere osv, alt som trengs for og bygge om til skivebrems bak altså Nå også 51mm fjærbein med nav
hylle Posted September 26, 2008 Posted September 26, 2008 Det har jeg å! men kan ikke levere før neste uke! er også med senke fjærer og nesten nye støtdempere. send meg en pm, mvh Hylle.
NeonMuffler Posted November 26, 2008 Posted November 26, 2008 har oppussa travers uten foringer og bærearmer bak
Fixfax Posted November 27, 2008 Author Posted November 27, 2008 Pris på oppusset traver u/foring + bærearmer? med eller uten kalipper, skive, nav osv? trenger bremsesystemet bak også, handbrekkwire er ikke så viktig, siden jeg planlegger hydraulisk brekk
635csi Posted November 28, 2008 Posted November 28, 2008 Jeg har 51mm fjærbein med dårlige hjullager. Er egentlig lover bort til en annen kar, men hører ikke mer fra ham, så da kan jeg liksågodt selge til noen andre
Fixfax Posted November 30, 2008 Author Posted November 30, 2008 Jeg har 51mm fjærbein med dårlige hjullager. Er egentlig lover bort til en annen kar, men hører ikke mer fra ham, så da kan jeg liksågodt selge til noen andre PM sendt, og dere, vær så snill og legg igjen pris antydning fortsatt ikk gjort noen handel.. men er noen jeg lurer på
JulianS Posted December 1, 2008 Posted December 1, 2008 Jeg har alt Originale fjærbein og med H&R senkefjærer og bilstein... send meg pm
Recommended Posts