Fixfax Skrevet September 25, 2008 Skrevet September 25, 2008 Vurderer og sette i en litt heftigere motor i e30n min, dermed velger jeg også og oppgradere litt her og der, derfor trenger jeg bærearmer bak fra 325i med caliptere osv, alt som trengs for og bygge om til skivebrems bak altså Nå også 51mm fjærbein med nav
E30-328 Skrevet September 26, 2008 Skrevet September 26, 2008 Jeg har bærearmer ++ hvor holder du til?
hylle Skrevet September 26, 2008 Skrevet September 26, 2008 Det har jeg å! men kan ikke levere før neste uke! er også med senke fjærer og nesten nye støtdempere. send meg en pm, mvh Hylle.
NeonMuffler Skrevet November 26, 2008 Skrevet November 26, 2008 har oppussa travers uten foringer og bærearmer bak
Fixfax Skrevet November 27, 2008 Forfatter Skrevet November 27, 2008 Pris på oppusset traver u/foring + bærearmer? med eller uten kalipper, skive, nav osv? trenger bremsesystemet bak også, handbrekkwire er ikke så viktig, siden jeg planlegger hydraulisk brekk
635csi Skrevet November 28, 2008 Skrevet November 28, 2008 Jeg har 51mm fjærbein med dårlige hjullager. Er egentlig lover bort til en annen kar, men hører ikke mer fra ham, så da kan jeg liksågodt selge til noen andre
Fixfax Skrevet November 30, 2008 Forfatter Skrevet November 30, 2008 Jeg har 51mm fjærbein med dårlige hjullager. Er egentlig lover bort til en annen kar, men hører ikke mer fra ham, så da kan jeg liksågodt selge til noen andre PM sendt, og dere, vær så snill og legg igjen pris antydning fortsatt ikk gjort noen handel.. men er noen jeg lurer på
JulianS Skrevet Desember 1, 2008 Skrevet Desember 1, 2008 Jeg har alt Originale fjærbein og med H&R senkefjærer og bilstein... send meg pm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå