candikid Skrevet September 25, 2008 Share Skrevet September 25, 2008 ***SOLGT*** har ett meget godt vedlikeholdt eksemplar av en E30 til salgs. original BMW burgundrot metallic som stråler av glans riktig antall dører, og riktig antall sylindre. har selv dratt på høggeren for å fikse opp et slitt førersete, som nå fremstår i relativt god stand. slettes ikke vanlig på en E30 såvidt meg bekjent som det står i FINN-annonsen er jeg interessert i både bud, og billigere vinterbil i bytte. eventuell byttebil må være eu-godkjent til utgangen av vinteren. http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... T.svl=Link Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
candikid Skrevet September 26, 2008 Forfatter Share Skrevet September 26, 2008 tillater meg selv å bumpe denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
George Constanza Skrevet September 26, 2008 Share Skrevet September 26, 2008 var jæklig dyrt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet September 26, 2008 Share Skrevet September 26, 2008 Ikke interessert i dyrere bil vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
candikid Skrevet September 26, 2008 Forfatter Share Skrevet September 26, 2008 kom med forslag du, så skal jeg vurdere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet September 26, 2008 Share Skrevet September 26, 2008 reagerte på en ting, står at den er dønn strøken.. men også at det er rust. det stemmer vel ikke helt da? bare for å pirke litt.. kan slette innlegget viss ønskelig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
candikid Skrevet September 26, 2008 Forfatter Share Skrevet September 26, 2008 det står at den kan være utgangspunkt for en dønn strøken bil, ikke at den ER en dønn strøken bil. for all del, ikke slett innlegget, jeg har jo tross alt svart på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
candikid Skrevet September 29, 2008 Forfatter Share Skrevet September 29, 2008 liten bump til fra min side Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet September 29, 2008 Share Skrevet September 29, 2008 liten bump til fra min side pm.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
candikid Skrevet Oktober 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2008 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
candikid Skrevet Oktober 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2008 pris satt ned med 5000,- dette er en liten bil men den opptar mye plass! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn-Andre Skrevet Oktober 4, 2008 Share Skrevet Oktober 4, 2008 Kjenner candikid fra barneskolen og må informere om at han er en liten perfeksjonist. Bilen ser utrolig bra ut, hadde ikke jeg kjøpt E30`n jeg har nå hadde jeg gått for denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
candikid Skrevet Oktober 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2008 heisann glenn, lenge siden sist! da var bilen solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg