krihage Skrevet September 25, 2008 Share Skrevet September 25, 2008 Panseret mitt vil ikke opp, har sliti litt med å finne ut hvordan jeg skal få det opp, noen som vet en lur måte å få det opp på? 316 compact 99modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusW Skrevet September 25, 2008 Share Skrevet September 25, 2008 Er mange som sliter med å få den opp når de kommer opp i alder. Men fra spøk til revolver; Du har dradd i hendelen inne slik at den lille saken popper ut av grillen som du skal løfte panseret opp med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krihage Skrevet September 26, 2008 Forfatter Share Skrevet September 26, 2008 problemet er ikke at jeg ikke vet åssen man tar opp panseret til vanlig, problemet er at det skjer ikke noe når jeg drar i den spaken, har prøvd å få en til å dytte ned panseret mens jeg drar i spaken og har prøvd å dra i wiren under der men får det fremdeles ikke opp, det jeg er ute etter er noen tips til hva jeg kan gjøre, om det finnes noen triks for å få det opp uten å ødelegge noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 26, 2008 Share Skrevet September 26, 2008 Det enkleste er oftes; brekkjern! Neijda, prøv å heise bilen litt i front, legg deg under, skru av plastikk så du kan komme til , prøv å få tak i låsen til pansere, og dra i den wieren, eller ett elller annaeet faenskap.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shvein Skrevet September 26, 2008 Share Skrevet September 26, 2008 ta av wieren fra håndtaket og dra hardt me ei tang! kan hjelpe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet September 26, 2008 Share Skrevet September 26, 2008 jeg måtte ta av grillen på en e36 for å få opp panseret engang. da var den ene låsen istykker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå