conan Skrevet September 25, 2008 Skrevet September 25, 2008 Bilen har sentrallås, men denne virker ikke. Åssen i huleste får jeg opp den bakluka?? Virker som den er låst da jeg bare dytter knappen rett inn uten motstand... Hjeeeeeeeeeeeelp, pokkers bil. Må bytte denne da den har noen skjønnhets feil, men få den opp først. Se bildet.
Torminator Skrevet September 26, 2008 Skrevet September 26, 2008 Er det ikke mulig å låse/låse opp bakluka med nøkkelen da?
AlXz Skrevet September 26, 2008 Skrevet September 26, 2008 Skal gå med nøkkel. Men skjer vel ofte med disse låsene at nøkkelen ikke går inn:P Irr eller noe dritt inni lås-sylinderen. Funker sentrallåsen andre steder i bilen da? (Sjekket sikringa??) I værste fall får du finne ledningene til sentrllåsen bak (hvis det er s-lås der da ), og koble strøm på så den åpner. Ellers så du vel av med trekket på luka, osv.., har vel kanskje midtarmlene i baksetet du kommer igjennom ?
conan Skrevet September 26, 2008 Forfatter Skrevet September 26, 2008 Sentrallåsen funker ikke på noen dører, nøkkel passer ikke og det er hel vegg bak setetryggen. hvillken sikring er det som går til sentrallåsen og taklyka da?
Hyggmaister Skrevet September 26, 2008 Skrevet September 26, 2008 Står på sikringsboksen..Zentral...etterellerannet.. Takluke er ettelerannet...dach Om jeg ikke husker feil Må uansett få fiksa sentrallåsen din Kan også være ledninger som er brutt bak med bagasjeluka (men da må du få den opp:S), harde låser som må smøres da ikke motoren greier dra dem lengre, og slitte mikrobrytere.
AlXz Skrevet September 26, 2008 Skrevet September 26, 2008 Er vel mer enn en av sikringene som går til sentrallåsen om jeg ikke husker feil. Hadde problemer med dette selv for 1 år siden. Da var det ledningen i ene døra som det var brudd i fordi dørtrekket var løst øverst og gnagde på ledningene så det ble kortslutning mellom dem. Da kunne jeg bruke sentrallåsen opptil en uke av gangen før sikringa gikk igjen..., er vel den 5A sikringa av (to eller tre) sikringer som har med sentrallåsen å gjøre. Om du må inn i bagasjen gjennom baksetet, så skal det være en metall plate der noen har hull til skipose/midtarmlene... Denne kan lett plukkes av, og du har et lite hull inn i bagasjerommet. Spørs om det blir stort nok men..
kimen_86 Skrevet September 26, 2008 Skrevet September 26, 2008 har bakluke til deg hvis du er intressert? Noen hull i den etter spoiler men ellers veldig fin i lakk Begynner å bli litt mye bmw deler her så noe må jo bort
conan Skrevet September 26, 2008 Forfatter Skrevet September 26, 2008 Har ny luke liggende, men er ikke noe måte og få opp gamle så blir vel bare og skjære hull i lokket vel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå