Endre Hånde Skrevet September 26, 2008 Share Skrevet September 26, 2008 Tamiya TA05-R, TT-01, Blizzard, Pajero, Ladere deler osv Iom at jeg aldri benytter disse så vurderes det solg for riktig pris. Kom med bud. 1stk Kyosho Blizzard el 2500.- 1stk Tamya TA 05-r (front one way, ekstra belter, 3,5t brushless novak gtb) 3500.- Mye tt 01 deler (så godt om 2 komplette biler) Mye hopups, bla trf dempere. 500.- 1stk ny pajero (ikke kjørt enda, bare sammenskrudd) 3000.- 1stk HPI rs4 Rally 1000.- (mangler reim bak) 1stk Kyoshi Mini z awd (front one way, mye dekk/felger, skumdekk, trim motor) 1500.- 16par dekk på felg ( 4 sett med nye skumdekk 36shore på disk felg nye i plast) 500.- Futaba 3pm (75mhz) radio og 2 mottakere 500.- Ulakkert DNA2 karross 150.- Super rooster 200.- team orion 6t, 12t og 11t revolution motorer 300.- Lipo batteri 500.- Lader og powersupply 1000.- 5 nimh batt pakker (GP3300) 300.- Bilder og mere info kommer, men jeg befinner meg i øyeblikket på andre siden av landet.. Årsaken for salg er som nevnt at det ikke blir benyttet, og jeg trenger mere gryn til 1:1 bilen for neste banesesong. For mer info ring 41664775 eller send epost til endre(@)langsetas.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet September 29, 2008 Forfatter Share Skrevet September 29, 2008 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet September 29, 2008 Forfatter Share Skrevet September 29, 2008 Rart at det ikke finnes interesse for dette her... Den TA-05n med 3,5t børsteløst og lipo kan du mildt sagt si går SINNSYKT bra. Nitro kan bare legge seg! Oppdatert med noen bilder. Flere kommer av pajero og ta05 når jeg kommer til Moss iom at de ligger der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddey Skrevet September 29, 2008 Share Skrevet September 29, 2008 Interessen er jo der, frister å handle den derre til 3500, men prioriteringer kommer vell først, trenger vinterbil og bredde kit før jeg handler noe annet . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet September 29, 2008 Forfatter Share Skrevet September 29, 2008 Hehe, her går det meste som ikke er ibruk ut til fordel for performance bremser, R-dekk og bbs LM så jeg kjenner til problemet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet September 29, 2008 Share Skrevet September 29, 2008 Hvilken målestokk er E30'en i? Selger du E30 kaross alene? Snakk om det rød, forresten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Oktober 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2008 Allt er 1:10. Er litt usikker p om jeg vil av med det iom at det passer fint på hyllen sammens med et par andre e30er i DTM stuk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Oktober 2, 2008 Share Skrevet Oktober 2, 2008 Du har pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola. Skrevet Oktober 2, 2008 Share Skrevet Oktober 2, 2008 Jeg KAN være intressert i blizzard`n, komplett kjøreklar, uten lader.. Altså, blizzard, batteri, radio utstyret, men lader trengs ikke.. Om du kan gi meg en real pris på dette, så kanskje vi får til no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Oktober 3, 2008 Share Skrevet Oktober 3, 2008 Gratis bump av meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Oktober 9, 2008 Share Skrevet Oktober 9, 2008 er du ikke int i salg?har sendt deg pm angående alu deler og div til tt-01 og motor?send meg pm med pris og bilde inkludert frakt på disse tingene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Oktober 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2008 hmm, den PMen har jeg glemt fullstendig av. Du får et svar innen kort tid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Oktober 22, 2008 Share Skrevet Oktober 22, 2008 Takker for handelen hentet delene idag,akkurat færdig og montere å test kjørt fungerte bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Oktober 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2008 Så bra da!. Selv takk for handelen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Oktober 24, 2008 Share Skrevet Oktober 24, 2008 Hei. har du en grom motor til og selge????????? trenger noen deler til,tar evt det på pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå