jansson Skrevet September 26, 2008 Skrevet September 26, 2008 Heisann folkens nå er jeg nettop blitt eier av en bmw e 36.. saken er den at lås sylindern på venste dør foran er øddelagt..vet at jeg må ta av dørtrekket osv for å komme til, er det vansklig å bytte? hvor får jeg tak i ny sylinder? og må jeg bytte alle låsene pga sentral låsen eller holder det å sette inn på vestredør? takker for alle svar
Superbeetle Skrevet September 26, 2008 Skrevet September 26, 2008 Er selve sylinderen ødelagt siden du skal bytte? eller bare sentrallåsen som ikke virker? Det holder å kun bytte låsesylinderen iallefall. Sentralåsen vil virke alikevel. Vet ikke hvordan det er å få sylinder som passer med de andre nøklene dine eller om du er nødt å ha egen nøkkel til den døren. Prøv bmwforhandleren, gsbilder.no eller koed.no. Kjøp en Haynes manual, der står det litt om hvordan du bytter. Det er litt vanskelig første gangen. Eller er noen av løsningene med dørhåndtaket som er litt vanskelig å forklare bort el forstå seg på uten å gjøre det selv. Jeg stresset endel med en enkel ting som å ta av plastdekselet rundt låsesylinderen og håndtaket..
jansson Skrevet September 26, 2008 Forfatter Skrevet September 26, 2008 det er selve sylindern.. takk for svar det jg tenkte på med sentral lås er om det var masse styr og få det til og virke når jeg har tenkt til å ha to forskjellige låser..en ny på venstre dør og beholde den gamle på høyre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå