Disaster Skrevet September 26, 2008 Skrevet September 26, 2008 Bytter/selger komplett baksete i sort skinn til sedan, hentet dette fra en E36 I Malmø sammen med resten av inventaret. Det er midtarmlene med uttrekkbar koppholder, baksetet er som nytt, ikke en ripe eller noe å utsette på skinnet, så fine seter er skjeldent å finne Er mest interresert i å bytte med todelt nedfellbart baksete i sort skinn til E36 sedan.
Glenno Skrevet September 26, 2008 Skrevet September 26, 2008 Synd det ikke var til e34 touring 60 delen .
Disaster Skrevet September 26, 2008 Forfatter Skrevet September 26, 2008 Synd det ikke var til e34 touring 60 delen . Ja skjønner hva du mener men det kommer sikkert
marararius Skrevet September 26, 2008 Skrevet September 26, 2008 Selger ikke hele interiøret da? Hehe..
Disaster Skrevet September 26, 2008 Forfatter Skrevet September 26, 2008 Selger ikke hele interiøret da? Hehe.. Nei absolutt ikke selger ikke noe slikt om ikke du er rik da i se om du får tak i el. franstoler i sort skinn i norge
Glenno Skrevet September 26, 2008 Skrevet September 26, 2008 Synd det ikke var til e34 touring 60 delen . Ja skjønner hva du mener men det kommer sikkert Send meg pm om jeg ikke i mellom tiden har fått fikset eller bygd meg om fra de deler jeg har da;-).
Disaster Skrevet September 27, 2008 Forfatter Skrevet September 27, 2008 er int men pris hadde du tenkt??? Som det står i første innlegg vil jeg helst bytte i todelt nedfellbart sete til sedan men om ingen har å bytte så skal jeg legge inn pris, men kom gjerne med bud imellomtiden.
mrbatnes Skrevet September 30, 2008 Skrevet September 30, 2008 hvordan er det og sende noe sånt? ganske stort til å sende med posten kanskje?
Disaster Skrevet September 30, 2008 Forfatter Skrevet September 30, 2008 hvordan er det og sende noe sånt? ganske stort til å sende med posten kanskje? Går fint å sende i posten, det som må gjøres er å pakke det inn skikkelig men det byr heller ikke på problemer masse bobleplast og stiv papp. Størrelsen er heller ikke så stor når de to delene legges sammen Kan jo ikke få riper i så fint skinn
mrbatnes Skrevet September 30, 2008 Skrevet September 30, 2008 hva pris hadde du tenkt deg for setet hvis du selger da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå