Gå til innhold

Billig lakkering

pengelek
 Share

Anbefalte innlegg

Tja, 22tusen for en hellakkering av e38 er jo rimelig da. Lakkering av en hel e38 utgjør 2695 perioder i følge tids og lakklisten. Det skulle bli 2695 x1175 kr = 31666 + moms = 39582inkl mva hos oss. Demontering og montering er da i tillegg. Så enten må da lakkereren ha en helt annen timepris enn oss, ellers driver de med dumpingpriser på hellakkeringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet bare priser eg har fenge andre plasser, foreksempel sko costum cars ha 23 000 kr får å lakere hele min e-36.dette er en mindre bil da.husker ikkje eksakt pris på e-30en som ble lakkert hos Kvinesdal lakk nå,det er snart 2 år siden nå da...men det kommer jo anpå hvilken lakk det er snakk om kor mye pussing er å jere og da,grunning osv dar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joda er enig i det.men både www.kvinesdal-lakk.com og custumcars.no vet hva dem driver med.kvinesdal lakk lakkere blant annet for toyota flekkefjord hunsbedt bil kaasin motor aamot bil osv lakert en del biler som er i gatebil miljøet osv...

er klart at en ikkje ønsker bobler i lakken sprekker eller seg osv,tviler stert på at dem er av di rimligste,men kan abefalesvet kvinesdal lakk har gjort dorlig jobb på få ting,og dem har ordnet opp etter seg på bra vis

han må nesten finne ut selv hva han vi betale,hva han meine er billigt,og hviket resultat han ønsker.kor nøden han skal vere med fargeforsjel og sjyge osv osv

håper han finner en plass han er fornøyd da

vet foresten mysill her,har hat sinn til lakkering en plass i kristiansand en plass......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså greit, jeg skjønner at man må tjene penger til livets opphold.

Men her i landet begynner det og gå over stokk og stein da.

(Jeg bruker prisen som er nevnt som et eksempel, og det imot firmaer generellt, ikke mot dette enkelte firmaet)

40.000 for lakkering av en bil ??? Det er vel Ca det en vanlig familiebil koster nyprodusert på kaia i oslo (liten bil), før staten begynner og gnage på lommeboka di.

Det er gode penger og tjene på å ta en ukes bilferie til øst-europa og få jobben gjort der. Og man har en fin ferie på kjøpet, og sikkert 25-30.000 igjen i lomma når man kommer hjem.

Noen som mener man betaler litt mye i forsikkring ? (Med sånne priser så blir det slik)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i mandal får du det sikkert for 4-5 tusen

Panser + bagasje luke med pussejobb, grunning og lakking for den prisen? Isåfall er jeg veldig intressert!

Lakker for det er rust langs hele kanten på bagasjuluke (må sikkert sparkles litt også) og er mye steinsprut forann på panser!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, 22tusen for en hellakkering av e38 er jo rimelig da. Lakkering av en hel e38 utgjør 2695 perioder i følge tids og lakklisten. Det skulle bli 2695 x1175 kr = 31666 + moms = 39582inkl mva hos oss. Demontering og montering er da i tillegg. Så enten må da lakkereren ha en helt annen timepris enn oss, ellers driver de med dumpingpriser på hellakkeringer.

?? 40 lapper for lakkering av en e38, hvilket firma i haugesund er dette om jeg tørr spørre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...