pengelek Skrevet September 26, 2008 Share Skrevet September 26, 2008 Noen som vet om noen i Austagder /vestagder evt. begynnelsen av telemark som lakker billig? Skulle ha lakka en bagasje luke og kansje et panser. Evt. noen her som vet hva som er en grei pris for jobben? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw pat Skrevet September 27, 2008 Share Skrevet September 27, 2008 Hvis det er på en e38, så ville dette kostet ca 11000 inkl mva ved vårt firma. Dette gjelder utvendig lakkering av brukte detaljer. Så har du noe å sammenligne med iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martins Skrevet September 27, 2008 Share Skrevet September 27, 2008 11 000 for demto der det hørtes dyrt ut dobler du det har du hele bilen lakkert... men panser er vell dyrt og lakkere uansett pga flaten... www.kvinesdal-lakk.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw pat Skrevet September 27, 2008 Share Skrevet September 27, 2008 Tja, 22tusen for en hellakkering av e38 er jo rimelig da. Lakkering av en hel e38 utgjør 2695 perioder i følge tids og lakklisten. Det skulle bli 2695 x1175 kr = 31666 + moms = 39582inkl mva hos oss. Demontering og montering er da i tillegg. Så enten må da lakkereren ha en helt annen timepris enn oss, ellers driver de med dumpingpriser på hellakkeringer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martins Skrevet September 27, 2008 Share Skrevet September 27, 2008 vet bare priser eg har fenge andre plasser, foreksempel sko costum cars ha 23 000 kr får å lakere hele min e-36.dette er en mindre bil da.husker ikkje eksakt pris på e-30en som ble lakkert hos Kvinesdal lakk nå,det er snart 2 år siden nå da...men det kommer jo anpå hvilken lakk det er snakk om kor mye pussing er å jere og da,grunning osv dar... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hauken Skrevet September 27, 2008 Share Skrevet September 27, 2008 en ting er pris på lakkering,en annen sak er vell resultatat....ville ikke gått for billigste løsning uansett.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martins Skrevet September 27, 2008 Share Skrevet September 27, 2008 joda er enig i det.men både www.kvinesdal-lakk.com og custumcars.no vet hva dem driver med.kvinesdal lakk lakkere blant annet for toyota flekkefjord hunsbedt bil kaasin motor aamot bil osv lakert en del biler som er i gatebil miljøet osv... er klart at en ikkje ønsker bobler i lakken sprekker eller seg osv,tviler stert på at dem er av di rimligste,men kan abefalesvet kvinesdal lakk har gjort dorlig jobb på få ting,og dem har ordnet opp etter seg på bra vis han må nesten finne ut selv hva han vi betale,hva han meine er billigt,og hviket resultat han ønsker.kor nøden han skal vere med fargeforsjel og sjyge osv osv håper han finner en plass han er fornøyd da vet foresten mysill her,har hat sinn til lakkering en plass i kristiansand en plass...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheBirg Skrevet September 27, 2008 Share Skrevet September 27, 2008 Altså greit, jeg skjønner at man må tjene penger til livets opphold. Men her i landet begynner det og gå over stokk og stein da. (Jeg bruker prisen som er nevnt som et eksempel, og det imot firmaer generellt, ikke mot dette enkelte firmaet) 40.000 for lakkering av en bil ??? Det er vel Ca det en vanlig familiebil koster nyprodusert på kaia i oslo (liten bil), før staten begynner og gnage på lommeboka di. Det er gode penger og tjene på å ta en ukes bilferie til øst-europa og få jobben gjort der. Og man har en fin ferie på kjøpet, og sikkert 25-30.000 igjen i lomma når man kommer hjem. Noen som mener man betaler litt mye i forsikkring ? (Med sånne priser så blir det slik) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet September 27, 2008 Share Skrevet September 27, 2008 i mandal får du det sikkert for 4-5 tusen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pengelek Skrevet September 28, 2008 Forfatter Share Skrevet September 28, 2008 i mandal får du det sikkert for 4-5 tusen Panser + bagasje luke med pussejobb, grunning og lakking for den prisen? Isåfall er jeg veldig intressert! Lakker for det er rust langs hele kanten på bagasjuluke (må sikkert sparkles litt også) og er mye steinsprut forann på panser! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jealous_much Skrevet September 29, 2008 Share Skrevet September 29, 2008 Tja, 22tusen for en hellakkering av e38 er jo rimelig da. Lakkering av en hel e38 utgjør 2695 perioder i følge tids og lakklisten. Det skulle bli 2695 x1175 kr = 31666 + moms = 39582inkl mva hos oss. Demontering og montering er da i tillegg. Så enten må da lakkereren ha en helt annen timepris enn oss, ellers driver de med dumpingpriser på hellakkeringer. ?? 40 lapper for lakkering av en e38, hvilket firma i haugesund er dette om jeg tørr spørre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lex-Talionis Skrevet September 29, 2008 Share Skrevet September 29, 2008 Det syns jeg var en helt jævlig pris rett og slett Fikk pris på 20 000 på gamle E30 min,er jo en mindre bil. Men alikevel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet September 29, 2008 Share Skrevet September 29, 2008 Jeg betalte 25 for hellakkering av min e36, med grunnarbeid.. Lakkert innvendig i dører og bagasjerom også da. Og jeg hadde endel rust og bulker som ble tatt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jealous_much Skrevet September 29, 2008 Share Skrevet September 29, 2008 Det er urelevant hva jeg betaler, har et par kammerater som lakker, men 40 lapper er til å le seg ihjææl av.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 29, 2008 Share Skrevet September 29, 2008 Problemet er at lakkeringsverkstedene lever på forsikringsskader, hvor prisen blir tilnærmet ubetydelig. Det skal bare fikses og forsikringsselskapene dekker det. Ergo skor de seg grundig på at "folket" må betale skyhøye forsikringspremier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå