Hoem Skrevet September 27, 2008 Share Skrevet September 27, 2008 har det meste til m50b20 ikke vanos motoren, bud ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoem Skrevet September 27, 2008 Forfatter Share Skrevet September 27, 2008 bump, ser ut til at coiler passer 530,540(M60) ot 525(M50) også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snake____1 Skrevet September 29, 2008 Share Skrevet September 29, 2008 Heisann, har du Bunnpanne til 520\525 E34? den med M50 motor... Hilsen Joachim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoem Skrevet September 29, 2008 Forfatter Share Skrevet September 29, 2008 kan hende jeg har, vet ikke om den er skadet. Pris du hadde tenkt på da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfeh Skrevet September 29, 2008 Share Skrevet September 29, 2008 Jeg er også intressert i en bunnpanne, tror jeg dro over gjengene på bunnpluggen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjbakkel Skrevet September 29, 2008 Share Skrevet September 29, 2008 hei er på jakt etter veivaksel og kamaksel sensor (siemens elnett) tenkte å prøve med brukt, da jeg ikke vet hva som er feil.. har du noen av det? svar gjerne på mail bjbakkel@start.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Martin Skrevet September 29, 2008 Share Skrevet September 29, 2008 Mye for coilene? Er de i bra stand? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoem Skrevet September 29, 2008 Forfatter Share Skrevet September 29, 2008 Mye for coilene? Er de i bra stand? Står bud,går billig! er i god stand ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoem Skrevet September 29, 2008 Forfatter Share Skrevet September 29, 2008 hei er på jakt etter veivaksel og kamaksel sensor (siemens elnett) tenkte å prøve med brukt, da jeg ikke vet hva som er feil.. har du noen av det? svar gjerne på mail bjbakkel@start.no gå på realoem.com, eller gsbildeler.com og vis meg bilde av det du trenger ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rayinge Skrevet Oktober 7, 2008 Share Skrevet Oktober 7, 2008 har du manuel kasse, pedaler, mellom aksel og svinghjul? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogeren Skrevet Oktober 7, 2008 Share Skrevet Oktober 7, 2008 Innsugskam, mellomkjede (mellom kammene), kamhjul, strammeren til mellomkjede, og alle skruene/skivene/gummiene til toppdekselet. Hva tar du for det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoem Skrevet Oktober 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2008 har du manuel kasse, pedaler, mellom aksel og svinghjul? pedaler og manuellkasse har jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rayinge Skrevet November 9, 2008 Share Skrevet November 9, 2008 har du manuel kasse, pedaler, mellom aksel og svinghjul? pedaler og manuellkasse har jeg hva skal du ha for det da? hvor bor du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoem Skrevet November 9, 2008 Forfatter Share Skrevet November 9, 2008 bud helst, er ikke interessant hva jeg vil ha, mer interessant hva du mener det er verd bor i kr.sund. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen Røssland Skrevet November 9, 2008 Share Skrevet November 9, 2008 hvor mye for LMM? er den lik på motor med vanos? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå