Scampi Skrevet September 28, 2008 Share Skrevet September 28, 2008 Fint triks for å få kontraster, er å lage nytt adjustment layer, gradient map, hvitt til svart og sette blending mode til overlay. Så kan man justere opacity og slikt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muffins Skrevet September 28, 2008 Forfatter Share Skrevet September 28, 2008 Fint triks for å få kontraster, er å lage nytt adjustment layer, gradient map, hvitt til svart og sette blending mode til overlay.Så kan man justere opacity og slikt Hehe bruker å gjøre det selv avogtil hvis jeg ikke blir fornøyd ved bruk av level Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet September 28, 2008 Share Skrevet September 28, 2008 Fint triks for å få kontraster, er å lage nytt adjustment layer, gradient map, hvitt til svart og sette blending mode til overlay.Så kan man justere opacity og slikt Hehe bruker å gjøre det selv avogtil hvis jeg ikke blir fornøyd ved bruk av level Det er jo en genial metode...da får man skikkelig kos effekt på bildet. Man kan også kombinere det med negativ justering av saturation. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 28, 2008 Share Skrevet September 28, 2008 takk for tips... prøver å laste det ned nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet September 28, 2008 Share Skrevet September 28, 2008 Har du link til hvoa man kan laste ned CS3? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet September 28, 2008 Share Skrevet September 28, 2008 Har du link til hvoa man kan laste ned CS3? Broren din skaffer vel? Bruk x sider for og fikse det. Men da trenger du også en et nedlastingsprogram. har du den nyeste limewire så fungerer den også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet September 28, 2008 Share Skrevet September 28, 2008 Du har skills du Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 28, 2008 Share Skrevet September 28, 2008 ble meget fornøyd med overlay noen andre tips til å forbedre bildene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet September 28, 2008 Share Skrevet September 28, 2008 Han er i leiren og forbereder seg paa og dra paa ovelse, saa tror ikke han er her igjen for paa Fredag eller Lordag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 28, 2008 Share Skrevet September 28, 2008 Han er i leiren og forbereder seg paa og dra paa ovelse, saa tror ikke han er her igjen for paa Fredag eller Lordag sikta egentlig til scampi hehe... oki, men du lurte paahvor man kan laste ned ps? jeg lasta ned paa thex ligger flere der, bare les comments foer du laster (ja, jeg ler av at du ikke har æøå ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 28, 2008 Share Skrevet September 28, 2008 Han er i leiren og forbereder seg paa og dra paa ovelse, saa tror ikke han er her igjen for paa Fredag eller Lordag sikta egentlig til scampi hehe... oki, men du lurte paahvor man kan laste ned ps? jeg lasta ned paa the pirate bay ligger flere der, bare les comments foer du laster (ja, jeg ler av at du ikke har æøå ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet September 28, 2008 Share Skrevet September 28, 2008 Aner ikke hva X er utenom en bokstav Men denne traaden handler vel om bilen og ikke phtoshop Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 28, 2008 Share Skrevet September 28, 2008 Aner ikke hva X er utenom en bokstav Men denne traaden handler vel om bilen og ikke phtoshop se den under... navnet ble x`a hehe... joa, men interressen er der jo fra trådstarter, men vi venter til å se om han skriver videre da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muffins Skrevet Oktober 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2008 Det er jo en genial metode...da får man skikkelig kos effekt på bildet.Man kan også kombinere det med negativ justering av saturation. er ofte jeg ikke blir fornøyd ved å bruke den metoden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muffins Skrevet Oktober 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2008 nokk ett treff unnagjort, denne gangen var bilen min ganske skitten og ellers ganske statisk, iogmed at jeg var på militær øvelse uka i forveien og hadde kjøreforbud x) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå