Arild G. Skrevet September 27, 2008 Share Skrevet September 27, 2008 Vil bare tipse om en sjelden godbit som står til salgs i Molde. Orginal og strøken bil. http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... T.svl=Link Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet September 27, 2008 Share Skrevet September 27, 2008 Jasså, så hun skal selge allerede Er ikke så lenge siden det var en liten reportasje om denne i avisa Romsdal mener jeg. Har du sett bilen "live" Arild? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet September 27, 2008 Share Skrevet September 27, 2008 Morsomt at det er registreringsnummer fra Tromsø på en slik godbit Bilen så forresten sjeldent pen ut. Hadde vært morsomt å hatt noe slikt, selv om denne blir for "entusiast" etter min smak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet September 27, 2008 Forfatter Share Skrevet September 27, 2008 Jasså, så hun skal selge allerede Er ikke så lenge siden det var en liten reportasje om denne i avisa Romsdal mener jeg. Har du sett bilen "live" Arild? Stemmer at det var en reportasje i den avisa ja Eieren av bilen er dama til søskenbarnet mitt, så jeg har sett bilen en del ganger live ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet September 27, 2008 Share Skrevet September 27, 2008 Morsomt at det er registreringsnummer fra Tromsø på en slik godbit Tenkte det samme jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hauken Skrevet September 28, 2008 Share Skrevet September 28, 2008 synd at den er dyrere enn en m3... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet September 28, 2008 Share Skrevet September 28, 2008 den er nok også litt mere sjelden enn en m3 også da så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet September 29, 2008 Share Skrevet September 29, 2008 Sett denne ved flere anledninger, og denne er virkelig PEN! Lykke til med salget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet September 29, 2008 Share Skrevet September 29, 2008 synd at den er dyrere enn en m3... Men desto bedre. Den rævkjører m3 motormessig, og har rett antall sylindre sett i mine øyne. Lykke til med salget av perlen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet September 29, 2008 Share Skrevet September 29, 2008 synd at den er dyrere enn en m3... Men desto bedre. Den rævkjører m3 motormessig, og har rett antall sylindre sett i mine øyne. Lykke til med salget av perlen. Nå rævkjører e30 m3 hvem som hels e30 cab utseende messig også da.. Men enig ang antall sylindere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Oktober 8, 2008 Share Skrevet Oktober 8, 2008 Burde være litt prutningsmonn på denne da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jealous_much Skrevet Oktober 8, 2008 Share Skrevet Oktober 8, 2008 Nå rævkjører e30 m3 hvem som hels e30 cab utseende messig også da.. +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
patricko Skrevet Oktober 8, 2008 Share Skrevet Oktober 8, 2008 synd at den er dyrere enn en m3... Men desto bedre. Den rævkjører m3 motormessig, og har rett antall sylindre sett i mine øyne. Lykke til med salget av perlen. rævkjører m3 motormessig.. nå er d jo slik at en m3 er noe sprekere enn en tyngere cab å de fleste har også mer hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg