Estil0 Skrevet September 27, 2008 Share Skrevet September 27, 2008 Hei. Driver og skal rive av den stygge sotinga forige eier har påført bakruta mi. og da må jeg fjerne hatthylletrekket for og komme til alle plassene. for og få av den så burde jeg ha bort bakseteryggen. Noen som vet hvordan jeg får løs den ? Er helskinn. På forhånnd takk. Mvh Torgeir Fauskrud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet September 27, 2008 Share Skrevet September 27, 2008 Du tar tak på framsida av setet (der du sitter) og river med makt setet opp. Da er det bare å ta setet ut. Deretter ser du lett at ryggen er skrudd fast med 4 plastmuttere, hvor to av dem er bak armlenet. Du må fjerne det skinnet som er bak armelet og. Det er bare festet med borrelås. Husk også å ta av de dekslene som er over setebeltet. De napper du bare av bakfra. De sitter godt.. Edit: btw, nydelig bil du har! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoem Skrevet September 27, 2008 Share Skrevet September 27, 2008 du fortjente egentlig ikke den brukanvisningen før du har slengt ut flere bilder av noe som så ut som en fantastisk nydelig e34! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Estil0 Skrevet September 27, 2008 Forfatter Share Skrevet September 27, 2008 Takk for hjelpen. skal slenge ut en link til bilder i signaturen min i morgen. Alle festene til stolen var mekaniske. brytere og spaker som utløste div hengsler. hehe. fikk de opp nå. og nå er sotinga endelig av Torgeir Fauskrud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå