Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvor jeg kan få tak i det bodykittet til M3 GTR til e36 ? Jeg så tarjei fra SSP Hadde det på et av sine prosjekter..

Skrevet
Noen som vet hvor jeg kan få tak i det bodykittet til M3 GTR til e36 ? Jeg så tarjei fra SSP Hadde det på et av sine prosjekter..

Er vansklig å få tak i tror jeg, har sett noen internett sier der dem sleger det men, husker ikke adressene i farta, skal se om jeg finner dem senere ikveld :)

Skrevet

Flott ! Holder på å bygger banebil/showbil M3, så hadde vært utrolig rått med det kittet. Eneste jeg trenger og gjøre er å modde litt på den frontfangeren på leppa.

Skrevet

Fine ! Fant dem jeg og, har sendt mail til dem nå, og de har vis masse av utstyr utenom og som er intressant. Får håpe de svarer!

Takk så masse :twisted:

Skrevet

det gtr bodykittet ligger ihvertfall i product lista øverst i menyen til venstre :)

ligger jo mange filmer av det kittet på youtube.com hvis du søker på georg plasa.

stort sett alle delene finnes i både glassfiber og karbon :D

sende dem en mail for ett års tid siden om de sendte til norge, det gjorde de ;) de var derimot litt usikker på hva BT kunne si på kittet sånn dimensjonsmessig, men som jeg ser det er det vel bare den gedigene spoilern som stikker langt utenfor kaross som blir vanskelig....

Skrevet
det gtr bodykittet ligger ihvertfall i product lista øverst i menyen til venstre :)

ligger jo mange filmer av det kittet på youtube.com hvis du søker på georg plasa.

stort sett alle delene finnes i både glassfiber og karbon :D

sende dem en mail for ett års tid siden om de sendte til norge, det gjorde de ;) de var derimot litt usikker på hva BT kunne si på kittet sånn dimensjonsmessig, men som jeg ser det er det vel bare den gedigene spoilern som stikker langt utenfor kaross som blir vanskelig....

Ja jeg kommer til og modifisere litt på leppa framme på fronten. Den blir litt stupebrett aktig. å jeg må nok gjøre noe med spoileren for å få den godkjent hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...