osjaavik Skrevet September 27, 2008 Share Skrevet September 27, 2008 Bilen min er allerede bygd om fra en 318i til en 318is, jeg har ikke søkt om tillatelse til å begynne å bygge om. kommer dette til å bli et problem hvis jeg har lyst til å få den godkjent? Må bilen/ motoren inn på noen form for kontroll før man kan begynne å bygge om? eller er det bare for meg å søke, og så komme å vise den fram etter at jeg får tillatelse til å bygge om? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 27, 2008 Share Skrevet September 27, 2008 Ombygging fra 318i til 318is vil neppe bli oppdaget noen gang, så en bør jo tenke litt på behovet for en omfattende godkjenningsprosess. Har du byttet bremser/drivverk og alt som skal til? Kvittering (og evt. momspapirer) på motor? Du driver ikke tilfeldigvis og pusser opp hus eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
osjaavik Skrevet September 27, 2008 Forfatter Share Skrevet September 27, 2008 Godkjenning har jo tross alt noe å si for bilens verdi når man har planer om å selge, og det er antakeligvis den eneste grunnen til at jeg har lyst til å få den godkjent. Han jeg leier av holder på å pusse opp huset jeg bor i ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet September 27, 2008 Share Skrevet September 27, 2008 fra 318i til 318is er det dyrer en det smaker. og er det en sedan med 318is så får du nok ikke noe serlig mer vis den er godkjent eller ei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå