Espen^^ Skrevet September 28, 2008 Share Skrevet September 28, 2008 Såg ein tråd om ett bilskip her inne, så tenkte eg kunne lage en tråd der folk kan legge inn bilder og info om båter dere har seilt på / seiler på. Eg kan velg begynne med at eg Begynte og seile med Knutsen O.A.S på bøyelasteren M/T Elisabteh Knutsen 130 000tonner Bilde fra siste heimreise fra båten: Bilde fra lugaren Bilde fra nedi kjelleren der eg holder til Det er 2x Man B&W 7s50mc på 12500Hk altså 7syl 50cm borring. Båten blei flagga ut så derfor slutta eg. og er nå på ei lita ferje: M/F Hordaland Men eg skal jo utenriks igjen etter fagskolen. Baljen : og i maskin da selvfølgelig Normo-Bergen Diesel Kvm12 på 2050kw Håper andre gidder og legge inn bilder osv. er vel andre som reiser på sjøen her og tenker eg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grasatfahrer Skrevet September 28, 2008 Share Skrevet September 28, 2008 kjekt med bilder , selv er jeg av og til bort i litt av hvert Dette er fra Man ( B&W) fabrikken i 04 da jeg var der en tur . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Skrevet September 28, 2008 Share Skrevet September 28, 2008 Hvilken båt er det du har bilde av der Grasatfahrer? Kjemikalietanker? Jeg jobber som elektriker på et skipsverft i Florø der vi bygger slike båter.. Stolt Sagaland på prøvetur Stolt Sneland ved verftet Verdens største juicetanker, Orange sun. Maskinkontrollrom i stolt-nielsenbåtene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen^^ Skrevet September 28, 2008 Forfatter Share Skrevet September 28, 2008 mere bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet September 28, 2008 Share Skrevet September 28, 2008 kunne tenkt meg å jobba på båt selv også gett... Rovderacing reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen^^ Skrevet September 28, 2008 Forfatter Share Skrevet September 28, 2008 fordeler og ulemper med det meste men det er veldig fint. men ikkje godt visst du lengter heim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grasatfahrer Skrevet September 28, 2008 Share Skrevet September 28, 2008 Hvilken båt er det du har bilde av der Grasatfahrer? Kjemikalietanker? Jeg jobber som elektriker på et skipsverft i Florø der vi bygger slike båter.. Det er fra prøveturen til Stolt sagaland.. Så du er en av de som syr i sammen all spagettien ombord.. Jobber for Hareid eller Harvest ? Imponerende arbeid med mye å holde styr på Jeg bare er med å kjører/tester de .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Skrevet September 28, 2008 Share Skrevet September 28, 2008 Aaah:) Synes jeg kjent meg igjen ombord ja;) Yes, Harvest som det heter nå.. Mye avansert utstyr ombord i desse båtene ja.. og et helvete å krype rundt nedi maskinrommet å trekke ut alle kabler og slikt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet September 28, 2008 Share Skrevet September 28, 2008 eg har kje jobba på båt, men jobba på Vetco Aibel da dette monsteret her lå inne til ombygging... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sh0rty^ Skrevet September 28, 2008 Share Skrevet September 28, 2008 Den siste der, er ikke det FPSO Alvheim tro? Produksjonsskip som ligger på heimdal feltet og henter opp olje? Jobba på den selv når den lå i Haugesund, for Kongsberg Maritime Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mY6 Skrevet September 28, 2008 Share Skrevet September 28, 2008 Ikke båt, men fortsatt på sjøen Her finner dere meg: Vallhall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet September 28, 2008 Share Skrevet September 28, 2008 Her befinner eg meg Viking Energy verdens føste LNG supply skip. Litt kose bilder fra i vinter !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet September 28, 2008 Share Skrevet September 28, 2008 Ser moro ut alt dette.. Godt betalt mY6? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///frank Skrevet September 28, 2008 Share Skrevet September 28, 2008 Her er noe bilder fra min arbeidsplass I Den Helder(Holland) Ved Seafox Ved rigg Skuta Og litt bassengbading må man ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet September 28, 2008 Share Skrevet September 28, 2008 Ingen bilder jeg ser ///frank:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå