jcvold Skrevet Mai 10, 2009 Share Skrevet Mai 10, 2009 Heisann.Jeg jobber for tiden på ankerhandlern Havila Saturn. Ligg for tiden i Aberdeen, lite med jobber ute no så har ligget til kais i 14 dager no å pusset på skuta, og med det så fannt vi ut vi skulle "Piffe" opp ståldekket. Slenger med bilde her av det ferdige resultatet .. Syns det ble rett så flott ja KONGE!! Her snakker vi BMW entusiast! du fortjener en premie! hehe! likte den ideen der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Stig Skrevet Mai 10, 2009 Share Skrevet Mai 10, 2009 Er fortsatt på skolen, men reiser ut i sommer igjen som kadett. Denne gangen skal jeg ombord på Norman Lady. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Juni 5, 2009 Share Skrevet Juni 5, 2009 jeg vekker denne til live igjen. jeg har nå byttet jobb fra Wilhelmsen til E.Forland, og jobber nå på Fugro Saltire. saken er den, at nå har avløseren min sluttet for å rykke opp til 1.mask i annet rederi, så om noen her er interessert i 6 ukers turnus på helt ny ROV båt (Remotely Operated Veichle) og ei hyre på mellom 42 og 45K (alt etter ansinitet) pluss en 13. månedshyre i bonus, kan bare ringe bemanningskontoret til Forland i dag! Utreise dato: 17 Juni så slipper jeg å stå ekstra. nummeret finner dere med et raskt google søk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Juni 5, 2009 Share Skrevet Juni 5, 2009 familierederiet vårt har kjøpt en 17,5 meters skyssbåt som vi nå har satt inn i rute i dalsfjorden i Sogn og fjordane. går med turister som er på rundreise Bergen-Flom. båten heter nå M/S "Christina" (Ex Bærøyskyss, fra sandnessjøen) har 2x 760Hk MAN diesel med servogear vridbare propeller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mad-fun Skrevet Juni 5, 2009 Share Skrevet Juni 5, 2009 jeg vekker denne til live igjen. jeg har nå byttet jobb fra Wilhelmsen til E.Forland, og jobber nå på Fugro Saltire. saken er den, at nå har avløseren min sluttet for å rykke opp til 1.mask i annet rederi, så om noen her er interessert i 6 ukers turnus på helt ny ROV båt (Remotely Operated Veichle) og ei hyre på mellom 42 og 45K (alt etter ansinitet) pluss en 13. månedshyre i bonus, kan bare ringe bemanningskontoret til Forland i dag! Utreise dato: 17 Juni så slipper jeg å stå ekstra. nummeret finner dere med et raskt google søk. Fikk tilbud om jobb som trikker på den skuta.. Har ikke takket ja enda ettersom jeg trives veldig bra der jeg er! Litt av ei skute De som lurer på hva jeg mener med det kan se her http://www.rrsjamescook.com/articleimages/JC030/saltire.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Juni 5, 2009 Share Skrevet Juni 5, 2009 Vi mangler fortsatt trikker. tror han vi har nå er på "lån" fra Geo Celtic. du kjenner ikke noen maskinister oppi Lofoten da, som er klar til å reise ut den 17.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasB Skrevet Juni 5, 2009 Share Skrevet Juni 5, 2009 jeg vekker denne til live igjen. jeg har nå byttet jobb fra Wilhelmsen til E.Forland, og jobber nå på Fugro Saltire. saken er den, at nå har avløseren min sluttet for å rykke opp til 1.mask i annet rederi, så om noen her er interessert i 6 ukers turnus på helt ny ROV båt (Remotely Operated Veichle) og ei hyre på mellom 42 og 45K (alt etter ansinitet) pluss en 13. månedshyre i bonus, kan bare ringe bemanningskontoret til Forland i dag! Utreise dato: 17 Juni så slipper jeg å stå ekstra. nummeret finner dere med et raskt google søk. Fikk tilbud om jobb som trikker på den skuta.. Har ikke takket ja enda ettersom jeg trives veldig bra der jeg er! Litt av ei skute De som lurer på hva jeg mener med det kan se her http://www.rrsjamescook.com/articleimages/JC030/saltire.htm Skulle tatt den jobben om jeg ikke skulle til syden når jeg går på fri, + at jeg synes det er drøyt med 6 uker, 4 er evig nok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Juni 5, 2009 Share Skrevet Juni 5, 2009 på 4 uker får man jo knapt tid til et klesvask på frituren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Juni 6, 2009 Share Skrevet Juni 6, 2009 på 4 uker får man jo knapt tid til et klesvask på frituren. Skulle mere enn gjerne søkt på jobb der er Maskinist selv, men fire uker er nok for meg og jeg kommer ikke hjem før 23.juni... Ser ut som en veldig bra båt da i det minste Edit: Seiler som 2.maskinist du nå da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Juni 6, 2009 Share Skrevet Juni 6, 2009 seiler 2.mask ja. får ikke 1.maskinist papirene før rundt nyttår. hvor jobber du nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arotished Skrevet Juni 6, 2009 Share Skrevet Juni 6, 2009 Jobber for SKF og er selv på en del båter/rigger Har bl.a vært på disse det siste året Exxon - Jotun A og Ringhorne Maersk - Alvheim (en uke, en gang i måneden fast) BP - Valhall Acergy - Ospray Ekofisk - Tor Olympic - Hercules & Pegasus Østensjø Rederi AS Edda Flora Forsvaret - KNM Steil, Storm, Skudd, Rauma Tide Sjø - M/F Foldøy, Sjernarøy, Finnøy og Fjordveien Talisman - Yme (muligens ned til Abu Dhabi) osv... Liker meg mer på båt enn på rigg selv om jeg har ganske lett for å bli sjøsyk^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Juni 6, 2009 Share Skrevet Juni 6, 2009 seiler 2.mask ja. får ikke 1.maskinist papirene før rundt nyttår.hvor jobber du nå? Seiler for simon møkster shipping. Mangler 3 mnd fartstid etter denne turen for å løse klasse.2 jeg. Kunne vært 2 mnd, men var sykemeldt pga familieforøkelse forrige tur. Håper at rederiet søker disp så jeg får seile 1.maskinist før tiden Fikk faktisk disp i tre mnd rundt her tidlgere i år. Så håper det går i boks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Juni 6, 2009 Share Skrevet Juni 6, 2009 hva slags fart er det da? kan ikke komme på å ha hørt om Simon Møkster Shipping. forresten, du kjenner ikke noen som kunne vært interessert i jobben? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Juni 6, 2009 Share Skrevet Juni 6, 2009 Heisann.Jeg jobber for tiden på ankerhandlern Havila Saturn. Ligg for tiden i Aberdeen, lite med jobber ute no så har ligget til kais i 14 dager no å pusset på skuta, og med det så fannt vi ut vi skulle "Piffe" opp ståldekket. Slenger med bilde her av det ferdige resultatet .. Syns det ble rett så flott ja hehe.. Entusiastisk !! Kansje eg skal gjøre det samme her ute på Northen Crusader. Ser dåke her ute på ekofisk feltet, er vel de så skal være med å flytte mærsk innovator. Var nett å leverte ankera til dem i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasB Skrevet Juni 6, 2009 Share Skrevet Juni 6, 2009 seiler 2.mask ja. får ikke 1.maskinist papirene før rundt nyttår.hvor jobber du nå? Seiler for simon møkster shipping. Mangler 3 mnd fartstid etter denne turen for å løse klasse.2 jeg. Kunne vært 2 mnd, men var sykemeldt pga familieforøkelse forrige tur. Håper at rederiet søker disp så jeg får seile 1.maskinist før tiden Fikk faktisk disp i tre mnd rundt her tidlgere i år. Så håper det går i boks Avløsing 23.... er du på "odin" da? vet dem avløser dagen etter oss, er på "poseidon" jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå