Lars-Nord Skrevet Juli 22, 2013 Share Skrevet Juli 22, 2013 Ut her til uka. Resten av sommeren tilbringes på cruise, så er det hjem til litt jakt og en tur til Italia for å hente en E21 til. http://vimeo.com/38558792 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Juli 23, 2013 Share Skrevet Juli 23, 2013 Jeg jobber nå som motormannlærling ombord på kjemikalietankeren Bow Spring Hjemreise om en par dager nå fra Suez etter å ha hvert ombord siden 27. mai. [ Bilde ] Jobber du med en lærling som heter Petter? Kanskje han er på Bow Chain Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RogE36R Skrevet Juli 23, 2013 Share Skrevet Juli 23, 2013 Off Solund er wn kjedelig plass låg der i 1, 5 måneder på verftet med båten jeg var lærling påSent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Hehe, er ikke akkurat verdens navle nei. Men utrolig fint sted å ha hytte på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Juli 23, 2013 Share Skrevet Juli 23, 2013 Ja det kan jeg tro på Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Juli 23, 2013 Share Skrevet Juli 23, 2013 Noe som har opplevd noen "skumle" ting ombord da ? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHStrand Skrevet Juli 23, 2013 Share Skrevet Juli 23, 2013 Jeg jobber nå som motormannlærling ombord på kjemikalietankeren Bow Spring Hjemreise om en par dager nå fra Suez etter å ha hvert ombord siden 27. mai. [ Bilde ] Jobber du med en lærling som heter Petter? Kanskje han er på Bow Chain Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Nei, er ingen Petter her ombord iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet August 2, 2013 Share Skrevet August 2, 2013 Fy faen så slæckt i supplyen jaja, 2, 5 uker igjen nå Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
p.o Skrevet August 2, 2013 Share Skrevet August 2, 2013 Hei! Eg er trikker i Havila.. Er no på supplyer Fanø i Esbjerg, Danmark. Har tidligare vert på Mars og Jupiter på norsk sektor, var eit år i Mexico på Phoenix. Hadde førstegangstjeneste i maskina på KV Nordkapp.. Morro å sjå bilder frå den tidligare i tråden:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet August 2, 2013 Share Skrevet August 2, 2013 Hei!Eg er trikker i Havila.. Er no på supplyer Fanø i Esbjerg, Danmark. Har tidligare vert på Mars og Jupiter på norsk sektor, var eit år i Mexico på Phoenix. Hadde førstegangstjeneste i maskina på KV Nordkapp.. Morro å sjå bilder frå den tidligare i tråden:) Var en tur inne i esbjerg på tirsdag for å hente barytt og noe mer last til Maersk Resolut. Skal inn igjen der på tirsdag Er ombord på Dina Star. Edit : Er vist på vei inn der nå Sent from my iPad using Tapatalk HD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
p.o Skrevet August 3, 2013 Share Skrevet August 3, 2013 Hei!Eg er trikker i Havila.. Er no på supplyer Fanø i Esbjerg, Danmark. Har tidligare vert på Mars og Jupiter på norsk sektor, var eit år i Mexico på Phoenix. Hadde førstegangstjeneste i maskina på KV Nordkapp.. Morro å sjå bilder frå den tidligare i tråden:) Var en tur inne i esbjerg på tirsdag for å hente barytt og noe mer last til Maersk Resolut. Skal inn igjen der på tirsdag Er ombord på Dina Star. Edit : Er vist på vei inn der nå Sent from my iPad using Tapatalk HD Dina star... Har eg faktisk ikkje lagt merke til.. Men eg går no ned i maskina å rota.. Lang kontrakt her nede då? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet August 3, 2013 Share Skrevet August 3, 2013 Hei!Eg er trikker i Havila.. Er no på supplyer Fanø i Esbjerg, Danmark. Har tidligare vert på Mars og Jupiter på norsk sektor, var eit år i Mexico på Phoenix. Hadde førstegangstjeneste i maskina på KV Nordkapp.. Morro å sjå bilder frå den tidligare i tråden:) Var en tur inne i esbjerg på tirsdag for å hente barytt og noe mer last til Maersk Resolut. Skal inn igjen der på tirsdag Er ombord på Dina Star. Edit : Er vist på vei inn der nå Sent from my iPad using Tapatalk HD Dina star... Har eg faktisk ikkje lagt merke til.. Men eg går no ned i maskina å rota.. Lang kontrakt her nede då? Er bare en vikar tur her, er på leit etter fast jobb. Tror kontrakten går ut på tirsdag Nett lagt til kai nå Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet August 31, 2013 Share Skrevet August 31, 2013 Kar for dykkeroppdrag Sent from my iPad using Tapatalk HD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Oktober 18, 2013 Share Skrevet Oktober 18, 2013 Artig at noen vekket tråden her! Jeg er fremdeles ombord i Transocean Barents, tidligere Aker Barents. Vi ligger utenfor Kristiansund nå og blir vel liggende 1-2 mnd til før vi går sørover igjen. den ligger vi med nå Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-E30 Skrevet Oktober 18, 2013 Share Skrevet Oktober 18, 2013 Transocean Barents gikk vi ut ett par turer til med Viking Athene før den gikk nordover til Hammerfest. Nå er det standby med West Hercules i Barentshavet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Oktober 18, 2013 Share Skrevet Oktober 18, 2013 Me blir gåanes Florø - To Barents heile turen.. Off Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå