mrbatnes Skrevet Oktober 21, 2008 Share Skrevet Oktober 21, 2008 ingen line-pinere her inne da? noen bilder fra en kveite tur jeg var på grønnland i fjor sommer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martsimo Skrevet Oktober 22, 2008 Share Skrevet Oktober 22, 2008 Jeg jobber som skipselektriker på en noe spesiell supplybåt. Den 3. i verden som bruker LNG som drivstoff, og den 2. i verden med styrhuset bak. Viking Queen er navnet, og holder til i nordsjøen. Har også vært på Viking Vision, som driver med seismikk i mexicogulfen. EDIT: var forresten i mexicogulfen når stormene herjet nå sist. Legger ved et stemningsbilde som ble tatt når bølgene hadde roet seg. EDIT2: legger ved et annet bilde fra gulfen, 7 delfiner som svømmer rett foran baugen på båten. E du på Queen fortsatt? Overtatt etter Endre? Eg jobber på motsatt skift, er på vakt nå og har over 50 knop vind.. Noen bilder fra Viking Queen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Oktober 22, 2008 Share Skrevet Oktober 22, 2008 ingen line-pinere her inne da? noen bilder fra en kveite tur jeg var på grønnland i fjor sommer. Fiskenes? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martsimo Skrevet Oktober 22, 2008 Share Skrevet Oktober 22, 2008 Er en del sjøfolk på forumet her ja Morsomt å se bilder fra andre fartøy.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrbatnes Skrevet Oktober 22, 2008 Share Skrevet Oktober 22, 2008 ingen line-pinere her inne da? noen bilder fra en kveite tur jeg var på grønnland i fjor sommer. Fiskenes? stemmer kjenner du til båten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Oktober 22, 2008 Share Skrevet Oktober 22, 2008 Ja kjenner noen blåsere ombord der. Brødre.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Oktober 22, 2008 Share Skrevet Oktober 22, 2008 Slenger meg på den her og legger ut noen bilder av flåten jeg har vært på... Motormann på Tordis Knutsen 276 meter lang 44 meter bred. 123.000 Tonn. Grei size motor der Litt info: rekke sekser 20.000 hk slaglengde 286 cm, eller 2,8 meter if you may borring 70 cm 82 RPM Turboer! som faktisk var høyere enn meg... Veivluker, god plass Tatt i akterkant av motor på bunndørken. Motor gjekk over 3 dekk. Meget intressangt å skru på og lærte mye der ombord! Ellers noen bilder fra kranbåten Bourbon Jade. Så den lekkraste båten jeg har seilet på, Ankerhandling båten Bourbon Orca. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrbatnes Skrevet Oktober 24, 2008 Share Skrevet Oktober 24, 2008 Ja kjenner noen blåsere ombord der. Brødre.... hehe de to ja kjekke folk, ikke mange som drikker de under bordet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mad-fun Skrevet Oktober 26, 2008 Share Skrevet Oktober 26, 2008 E du på Queen fortsatt? Overtatt etter Endre? Eg jobber på motsatt skift Jepp, jeg gikk ombord når du gikk i land Overtok etter Even først (i februar), men så byttet jeg skift og overtok da etter Endre Men hvem er du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m20b25turbo Skrevet Oktober 29, 2008 Share Skrevet Oktober 29, 2008 Dere får jo sjømansyrket til å se ut som en dans på roser:D hater dette med å få snudd døgnet på hodet, sitter nå hjemme og "tror" at jeg har nattevakt:( er lys våken:( bruker gjerne 4-5 dager før jeg har normal døgn rytme igjen:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet Oktober 29, 2008 Share Skrevet Oktober 29, 2008 Voldsomt å mange sjømenn det var. Trodde ikke det var flere sjømenn enn bilmekkanikere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Oktober 29, 2008 Share Skrevet Oktober 29, 2008 Jobber som 2.Maskinist på Stril Odin. Er den heldige vinneren av å være ute på sjøen nå.. I det fine været som har vært :S var forresten på KV Senja fra januar 04 til juni 05. kjempe skute det Skal slenge inn bilder derifra når jeg kommer meg hjem herifra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_320icoupe Skrevet Oktober 29, 2008 Share Skrevet Oktober 29, 2008 Syns X-Bow båter er rått:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen^^ Skrevet Februar 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2009 Da var vi kommet til 2009. ingen nye folk på sjøen ? Noen her som skal begynne på teknisk fagskole til høsten kanksje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viplash Skrevet Februar 20, 2009 Share Skrevet Februar 20, 2009 Vet vel ikke om det kvalifiserer, men jbber deltid på en av Redningsselskapets redningsskøyter. Er skipper der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå