316 Skrevet September 28, 2008 Skrevet September 28, 2008 Neida, er ikke tull dette. Er et klenodium av en bamse, som sikkert er verdt noe for en som er ute etter noe slik. Skal bare lufte den her, for å se om det er noe interesse for den. Ingen sprekker i skinnet, eller noe... Alle ser vel hva det er.
Bmwfanatic Skrevet September 28, 2008 Skrevet September 28, 2008 la meg bli den første som ler og gir deg en gratus bump av alle ting man skal se på dette forumet, så ble det altså en bamse denne gangen..
vetu03 Skrevet September 28, 2008 Skrevet September 28, 2008 la meg bli den første som ler og gir deg en gratus bump av alle ting man skal se på dette forumet, så ble det altså en bamse denne gangen.. Hehe, tror jeg får følge opp med en andre bumpen som er gratis... Men joda, kan jo være noen der som vil ha en sånn.. Hva hadde du tenkt deg da?
316 Skrevet September 28, 2008 Forfatter Skrevet September 28, 2008 er det en replica? Er vel ekte saker dette. Ser jo lappen som henger på den. Har ikke peil på prisantydning, skal bare lufte bamsen min jeg. Sjekke om det er noe interesse for den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå