Turbo Touring Skrevet September 28, 2008 Share Skrevet September 28, 2008 Har noen noe spesiell erfaring med disse. har tenkt litt på og handle det, med tanke på prisen. men spørmålet er bare holdbarheten?? har planer om og lade 1-1.2bar. Har hørt at disse grenrøra er fæle og sprekke. Hvis noen har erfaring med disse hadde det vært kjekt om dere vil dele Takker for alle svar Mvh Rune Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet September 28, 2008 Share Skrevet September 28, 2008 hadde du søkt hadde du funni en del om det.. og det står ca det samme, at du kan få noen til å sveise det for deg, etter det har sprekt en gang, så blir det meste av spennet borte, og det holder mye bedre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet September 28, 2008 Share Skrevet September 28, 2008 Ville heller lagd et eget grenrør med skikkelige materiale. Har et sånt grenrør, og jeg er ikke imponert over kvaliteten. Men hva kan man forvente for 1500kr? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wendel Skrevet September 28, 2008 Share Skrevet September 28, 2008 Du får som regel hva du betaler for:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo Touring Skrevet September 29, 2008 Forfatter Share Skrevet September 29, 2008 Takker for svar Tanken min var jo at du får det du betaler for. Tror nok det blir og punkte opp et hjemmelagd med ordentlig material og levere inn og få det tig'et, siden jeg ikke har tig apparat sjøl. Mvh Rune Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå