Gå til innhold

Anbefalinger til E30


 Share

Anbefalte innlegg

Heisann. Er ny på dette forumet og invistert i en E30 320i coupe.

Uheldigvis møtte jeg på politiet for en uke siden :o Det førte til at jeg er lappløs.

Så nå er planen og fikse litt på bilen.

Jeg tenkte da på anlegg, har 2x12''subber og en forsterker til og dra de, og jeg har en pioneer spiller.

Men problemet er at det bare var med en 5.25'' høytaler. så jeg trenger med lyd :D

Så jeg tenkte jeg kunne poste her og se om dere kunne hjelpe meg, kanskje anbefale en forsterker, frontsett og 2x6*9 høytalere?

Eller anbefale en annen ordning

Takk Takk.

Ove

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du skal ha bra lyd, kommer du fort oppi 8-10tusen.. MINIMUM!

Utifra hva jeg har skjønt så virker det som fler og fler, går for et enkelt oppsett, med kun frontsett og basser(e).

Pioneer leverer jo utrolig mye bra, 3000watts SPL elementet dems gir iallefall veldig bra lyd! har hatt et slikt et selv, og kan anbefale dette. Kombiner dette med et bra frontsett og jeg tror du vil bli fornøyd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du skal ha bra lyd, kommer du fort oppi 8-10tusen.. MINIMUM!

Utifra hva jeg har skjønt så virker det som fler og fler, går for et enkelt oppsett, med kun frontsett og basser(e).

Pioneer leverer jo utrolig mye bra, 3000watts SPL elementet dems gir iallefall veldig bra lyd! har hatt et slikt et selv, og kan anbefale dette. Kombiner dette med et bra frontsett og jeg tror du vil bli fornøyd!

Okay, men jeg har subber, mangler bare frontsett da isåfall og forsterker til de. har du forslag til et da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan kjøpe frontsett og hattehøytalere fra dynabel, der får du 5,25" komponentsett for 898,- usikker på prisen på 6x9" men de ligger vel på rundt 800,-

Jeg kjører dynabel i hele bilen og er veldig fornøyd med lyden=)

Har dynabel 2x200W4x75W forsterker med 2x10" dy9410, 5,25" frontsett og 6x9" i hattehylla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

forresten kan det være lurt å skjære ut skipose plata i bakseteryggen om du ikke har gjort det, gir en del bedre trykk inn i coupe'n

Takk for hjelpen

Den har jeg ikke hørt før, kunne du fortelle mer om den?

ta bort sete ryggen i baksete. så ser du ei plate som sitter i noen punkter, fjærn den..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...