Nortun Skrevet September 28, 2008 Share Skrevet September 28, 2008 Heisann. Er ny på dette forumet og invistert i en E30 320i coupe. Uheldigvis møtte jeg på politiet for en uke siden Det førte til at jeg er lappløs. Så nå er planen og fikse litt på bilen. Jeg tenkte da på anlegg, har 2x12''subber og en forsterker til og dra de, og jeg har en pioneer spiller. Men problemet er at det bare var med en 5.25'' høytaler. så jeg trenger med lyd Så jeg tenkte jeg kunne poste her og se om dere kunne hjelpe meg, kanskje anbefale en forsterker, frontsett og 2x6*9 høytalere? Eller anbefale en annen ordning Takk Takk. Ove Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heimkokt Skrevet September 28, 2008 Share Skrevet September 28, 2008 Rockford fosgate har veldig gode høytalere men du betaler også for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nortun Skrevet September 28, 2008 Forfatter Share Skrevet September 28, 2008 Ja har fått med meg såpass at RF er DYRT. koster mye for merket Jeg ser heller at du kommer med forslag om oppsett osv. har selv veldig lite erfaring innen bilstereo. Ser etter noe ikke så altfor dyrt. noe i mellomklassen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet September 28, 2008 Share Skrevet September 28, 2008 Om du skal ha bra lyd, kommer du fort oppi 8-10tusen.. MINIMUM! Utifra hva jeg har skjønt så virker det som fler og fler, går for et enkelt oppsett, med kun frontsett og basser(e). Pioneer leverer jo utrolig mye bra, 3000watts SPL elementet dems gir iallefall veldig bra lyd! har hatt et slikt et selv, og kan anbefale dette. Kombiner dette med et bra frontsett og jeg tror du vil bli fornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nortun Skrevet September 29, 2008 Forfatter Share Skrevet September 29, 2008 Om du skal ha bra lyd, kommer du fort oppi 8-10tusen.. MINIMUM!Utifra hva jeg har skjønt så virker det som fler og fler, går for et enkelt oppsett, med kun frontsett og basser(e). Pioneer leverer jo utrolig mye bra, 3000watts SPL elementet dems gir iallefall veldig bra lyd! har hatt et slikt et selv, og kan anbefale dette. Kombiner dette med et bra frontsett og jeg tror du vil bli fornøyd! Okay, men jeg har subber, mangler bare frontsett da isåfall og forsterker til de. har du forslag til et da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
h4ns3n Skrevet September 29, 2008 Share Skrevet September 29, 2008 Du kan kjøpe frontsett og hattehøytalere fra dynabel, der får du 5,25" komponentsett for 898,- usikker på prisen på 6x9" men de ligger vel på rundt 800,- Jeg kjører dynabel i hele bilen og er veldig fornøyd med lyden=) Har dynabel 2x200W4x75W forsterker med 2x10" dy9410, 5,25" frontsett og 6x9" i hattehylla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet September 29, 2008 Share Skrevet September 29, 2008 Focal har mye bra.. Spørs jo hvor mye penger du skal legge inn.. www.iceaudio.no Har alt du trenger. Hørt evt. med "Nautiluz" her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
h4ns3n Skrevet September 29, 2008 Share Skrevet September 29, 2008 forresten kan det være lurt å skjære ut skipose plata i bakseteryggen om du ikke har gjort det, gir en del bedre trykk inn i coupe'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nortun Skrevet September 29, 2008 Forfatter Share Skrevet September 29, 2008 forresten kan det være lurt å skjære ut skipose plata i bakseteryggen om du ikke har gjort det, gir en del bedre trykk inn i coupe'n Takk for hjelpen Den har jeg ikke hørt før, kunne du fortelle mer om den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nortun Skrevet September 29, 2008 Forfatter Share Skrevet September 29, 2008 Focal har mye bra.. Spørs jo hvor mye penger du skal legge inn..www.iceaudio.no Har alt du trenger. Hørt evt. med "Nautiluz" her. Okey skal høre med han jeg Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet September 30, 2008 Share Skrevet September 30, 2008 forresten kan det være lurt å skjære ut skipose plata i bakseteryggen om du ikke har gjort det, gir en del bedre trykk inn i coupe'n Takk for hjelpen Den har jeg ikke hørt før, kunne du fortelle mer om den? ta bort sete ryggen i baksete. så ser du ei plate som sitter i noen punkter, fjærn den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nortun Skrevet September 30, 2008 Forfatter Share Skrevet September 30, 2008 ta bort sete ryggen i baksete. så ser du ei plate som sitter i noen punkter, fjærn den.. Will do Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå