Endre Hånde Skrevet September 29, 2008 Share Skrevet September 29, 2008 Har en bra Hobby Prestige enkelt aksler fra midten på 80tallet som ikke blir brukt. Selges kr 15000/bud Alt fungerer. - sentralvarme - kjøleskap - nytt batteri - lader 2 dobbeltsenger/2 sittegrupper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet September 29, 2008 Share Skrevet September 29, 2008 bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet September 29, 2008 Forfatter Share Skrevet September 29, 2008 Kommer. Må bare komme meg til campingplassen først. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet September 29, 2008 Forfatter Share Skrevet September 29, 2008 Fant noen jeg hadde liggende, men skal se om jeg ikke får vasket den innvendig og ikke minst polert den utvendig, så ser den nok en del bedre ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iNthe Skrevet September 29, 2008 Share Skrevet September 29, 2008 står den i molde eller moss? molde er ihvertfall en EVIG lang tur herfra for å hente ei campingvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet September 29, 2008 Forfatter Share Skrevet September 29, 2008 hehe, den står utenfor Molde nå ja. Men om du SKAL ha den så kan jeg sikkert henge den baki bilen når jeg kjører nedover på Mandag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iNthe Skrevet September 29, 2008 Share Skrevet September 29, 2008 da må det eventuelt vente til neste gang du er i molde og skal nedover.. for vet ikke enda om det kan bli noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet September 29, 2008 Forfatter Share Skrevet September 29, 2008 Da så. Ikke helt riktig tid og selge vogn på kanskje heller... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet September 29, 2008 Share Skrevet September 29, 2008 veteran? Og fuktskader? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet September 30, 2008 Forfatter Share Skrevet September 30, 2008 ikke veteran og ingen fuktskader. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Oktober 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2008 Bump. Kjempe vogn til overnatting på biltreff i! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Oktober 2, 2008 Share Skrevet Oktober 2, 2008 Gir deg bud på 10 tusen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Oktober 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2008 Bud notert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TSL Skrevet Oktober 3, 2008 Share Skrevet Oktober 3, 2008 hvor lang er denne invendig? er det sittegruppe på motsatt side av kjøkkenet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Oktober 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2008 Mener den er 5,5m, men jeg kan sjekke dette neste gang jeg er hjemme. Det er 2 sittegrupper, en foran og en bak. Ingen i midten om det var det du mente? Der er det klesskap og bad. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå