Gå til innhold

'92 E34 535i vurderes solgt..

ole_m7
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg vurderer å selge E34'n, har mere lyst på E28.

Litt info om bilen:

1992 modell E34 535i.

Svenskregistrert da jeg har adr i sverige

Karosserimessig er bilen brukbar, men ikke strøken. Der er endel rust i kanaler etc.

Interiør er Sort/koksgrått M interiør i stoff. Frontstolene er STRØKNE, men førerstolen har ene motoren svikta i så den er til rep om dagen, derav en bøttestol. Frontstolene er el justerbare og selvfølgelig virker alt, utenom nevnte motor, som fikses.

Driverket er MEGET bra. Diffbrems er montert, nytt støttelager på mellomaksel, og ny hardyplate, sammen med ny forsterka clutch. Ikke noe slark eller noe sånt. Stagene til giroverføringa er også "nye" dvs strøkne som jeg hadde liggende.

Bremser er orginalt, med nye klosser foran og bak.

Understellet er i OK stand. Orginalt men funker ganske bra.

Motor har ny Schrick kam, 284gr. og chip. sammen med kam ble alle vippene, vippeaksler, innsugspakninger, toppakning, eksospakninger, plugger og pluggledninger også byttet. Alt der er strøkent!

Spør om det er noe, bilen vurderes til salgs.

Hva kan noe sånt være verdt da? 22000kr så går den, hvis ikke så er det bud som gjelder. Masse bra deler eller en OK sladdebil som ikke har noe problemer.

tn_IMG_1123.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Er jo alt nytt i toppen og greier, mulig de plana toppen noe da de bytta, toppakning ble bytta samtidig hvertfall, + såkalt trimchip.

Spennende tja.. Sperre, 242hk og manuell... skjønner nesten ikke at jeg selger den, er jo morrobil å kjøre da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...