ole_m7 Skrevet September 29, 2008 Share Skrevet September 29, 2008 Jeg vurderer å selge E34'n, har mere lyst på E28. Litt info om bilen: 1992 modell E34 535i. Svenskregistrert da jeg har adr i sverige Karosserimessig er bilen brukbar, men ikke strøken. Der er endel rust i kanaler etc. Interiør er Sort/koksgrått M interiør i stoff. Frontstolene er STRØKNE, men førerstolen har ene motoren svikta i så den er til rep om dagen, derav en bøttestol. Frontstolene er el justerbare og selvfølgelig virker alt, utenom nevnte motor, som fikses. Driverket er MEGET bra. Diffbrems er montert, nytt støttelager på mellomaksel, og ny hardyplate, sammen med ny forsterka clutch. Ikke noe slark eller noe sånt. Stagene til giroverføringa er også "nye" dvs strøkne som jeg hadde liggende. Bremser er orginalt, med nye klosser foran og bak. Understellet er i OK stand. Orginalt men funker ganske bra. Motor har ny Schrick kam, 284gr. og chip. sammen med kam ble alle vippene, vippeaksler, innsugspakninger, toppakning, eksospakninger, plugger og pluggledninger også byttet. Alt der er strøkent! Spør om det er noe, bilen vurderes til salgs. Hva kan noe sånt være verdt da? 22000kr så går den, hvis ikke så er det bud som gjelder. Masse bra deler eller en OK sladdebil som ikke har noe problemer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole_m7 Skrevet Oktober 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2008 den går helt fint for bud OVER 15. nå er clutchen bytta og bilen fungerer som den skal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfeh Skrevet Oktober 14, 2008 Share Skrevet Oktober 14, 2008 Selges som delebil hvis ingen vil ha? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole_m7 Skrevet Oktober 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2008 Selges som delebil, om man vil det, men foreløpig til samme pris, bruker bilen til daglig.. Fin delebil da, om man vil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole_m7 Skrevet Oktober 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2008 Kan sende med større bremser for 3000kr i tillegg. Disse er fra 750 og er 328x30mm foran med 4stempla calipere og 300x22(?) ventilerte bak med en stempla glidecaliper. Løp og kjøp hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Micro_RaCeR Skrevet Oktober 17, 2008 Share Skrevet Oktober 17, 2008 skal ikke ha vannjet da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole_m7 Skrevet Oktober 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2008 Vannjet går nok desverre dårlig på asfalt. Kanskje bytte i eventulet en bra E28 eller lignende.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfeh Skrevet Oktober 17, 2008 Share Skrevet Oktober 17, 2008 De større bremsene, du skulle vel ikke være intressert i å selge dem utenom bilen? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole_m7 Skrevet Oktober 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2008 Wolfeh: Mulig det, send meg PM om du er intressert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole_m7 Skrevet Oktober 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2008 En ting jeg glemte å skrive er at jeg har bremsepapirer på 242hk/319nm på bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Oktober 18, 2008 Share Skrevet Oktober 18, 2008 242hk ? med bare kam ? spenne bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole_m7 Skrevet Oktober 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2008 Er jo alt nytt i toppen og greier, mulig de plana toppen noe da de bytta, toppakning ble bytta samtidig hvertfall, + såkalt trimchip. Spennende tja.. Sperre, 242hk og manuell... skjønner nesten ikke at jeg selger den, er jo morrobil å kjøre da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morbus Skrevet Oktober 18, 2008 Share Skrevet Oktober 18, 2008 Hvar er galt med denne? 15k for en småtrimmet 535 med skilt. Ingen feil du vet om heller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw_smurfen Skrevet Oktober 19, 2008 Share Skrevet Oktober 19, 2008 du har pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole_m7 Skrevet Oktober 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2008 Er ingen feil på den, utenom en sprekk i fangeren foran, (sprekk, ikke herpa) og at ene tåkelyset er ikke der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg