krutte-39 Skrevet September 29, 2008 Share Skrevet September 29, 2008 Ja, idag fekk eg min pakke fra koed med m5 fangere, kjørte til lakkverksted for å få lakka delane, MEN, då eg kom heim igjen, såg eg, pøkk! der låg ei list som skal være på fangeren, inni der med gittere i midten. den skulle eg ikkje ha! (eg må tilføye at ALT skjedde under ekstremt kaos og hast) siden bilen min står til oppretting og fangerane skal lakkast i samme slengen som resten av bilen, var gjerne ikkje alt eg oppfatta og såg. Men de eg lura på, går det an å bruke samme fangeren uten lista? Eller må eg bestille heile fangeren ny? eller trenge eg berre skifte gittere? For eg synes ikkje lista e finast List Ikkje list På forhånd takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cypher Skrevet September 29, 2008 Share Skrevet September 29, 2008 Den øverste er jo en Orginal M-tech fanger, nederste er vanlig med gitter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krutte-39 Skrevet September 29, 2008 Forfatter Share Skrevet September 29, 2008 ja, det er greit, men eg lurer på ka eg er nødt te å gjøre? Om eg kjøper eit anna gitter og monterer eller om det ikkje er samme passforma osv? tenke på klips og slikt? noken hål som blir ståande åpne eller noke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krutte-39 Skrevet September 29, 2008 Forfatter Share Skrevet September 29, 2008 hjelp takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet September 29, 2008 Share Skrevet September 29, 2008 Kan ikke si så mye om hvordan det er på e39, men til e36 så er m-tech og m3 fangerne like, bare at orginale m-tech biler har den listen eller rillene istedet for gitter, mens m3 har gitter. Dette passer overens med hverandre, skulle egentlig troo at det gjaldt din fanger også. Iallefall hvis det er en orginal bmw del. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krutte-39 Skrevet Oktober 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2008 ja, no skal eg montere fangerane då dei er ferdi på lakk å alt ting og klare til montering:) men då lurer eg på, noken som kan gje meg noken tegninga eller beskrivelsa på ka som skal kor? har alle deler bak fanger, av kanaler osv, men er litt usikker på kor noke av det skal, noken som kan hjelpe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Oktober 6, 2008 Share Skrevet Oktober 6, 2008 Bytte fanger burde du klare selv.. men om du leser litt nedover i linken, så står det en liten beskrivelse av hvordan du demonterer fangeren din http://www.bmwtips.com/tipsntricks/2001 ... bumper.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krutte-39 Skrevet Oktober 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2008 Ja då va framganger montert, gjekk som Hans i Grete det;) Har ikkje hatt tida til å montere bak enda, men eg lurer på ein ting, diffuseren i bakfangeren, der er det 4 hål som en skal sette noke gjennomføring i, i dei to midterste satt eg klips, men i dei to ytterste var håla for små til at eg kunne bruke klipsa. Så eg bare lura på om noken kan være litt behjelplige å kanskje har montert sånt, som kan fortelle meg ka som skal til? klips eller skrue? På forhånd takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå