Waldez Skrevet September 29, 2008 Skrevet September 29, 2008 Hva kan en gi for elektriske sportskinnstoler til M5 både foran og bak. De er hele og fine ser meget bra ut.
Waldez Skrevet September 29, 2008 Forfatter Skrevet September 29, 2008 Ok de var dyrere enn jeg hadde regnet med.
Olelink Skrevet September 29, 2008 Skrevet September 29, 2008 tror nå hvis de ikke er dønn strøkne at du skulle kunne få dem billigere. koed driver jo og har komplette m5 interiør sett (fram/baksete, div deler samt dørtrekk) til rundt 10'000DKK for pent brukte uten skader og oppover etter stand. edit: så nå at du snakket om el-seter. da er vel kanskje ikke 7000 på jordet nei
Waldez Skrevet September 29, 2008 Forfatter Skrevet September 29, 2008 De er elektriske med minne,men da blir vel neste spørsmål hvordan koble disse da bilen i dag ikke har elektriske seter? Annet enn korsrygg regulering som er elektrisk?
Hoem Skrevet September 29, 2008 Skrevet September 29, 2008 hehe, skulle vært billigere siden det er elektriske med minne... Desverre er det mye arbeid med dette, har holdt på en stund selv og hadde skrevet ned alt som måtte gjøres for å simulere en kabelbit som skal være i bilen for å få minnefunksjonen til å fungere. Det er operativt på min bil nå, men desverre finner jeg ikke igjen skjemaene jeg har skrevet hvor dette står, finner bare tegningene jeg har skrevet ned hvordan jeg kan gjøre det slik at de fungerer som elektrise seter, uten minne. Jeg er forresten intererssert i framstoler som er sportstoler, vet du om den personen vil selge seperat ?
Waldez Skrevet September 30, 2008 Forfatter Skrevet September 30, 2008 Nå er det mulig jeg kjøper de. Hva kunne du gi for framstolen de er svarte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå