Matsi11 Skrevet September 29, 2008 Skrevet September 29, 2008 Hei. Har noen ting som jeg skal prøve å selle: - ps3-spill: Gran turismo 5 prologue, Resistance fall of man, Uncharted, Burnout Paradise, Call of duty 4 modern warfare, assasin`s creed, conflict denied ops, Smackdown vs raw 2008, Need for speed prostreet, GTA 5, åsså Mercenaries 2. Kan selge disse samlet for 3000 kr. Eller kom med skikkelig bud så skal jeg ta det til tanke. Kom med seriøse bud på hvert enkelt spill også om ønskelig. - ample audio A 1100DX bilforsterker, monoblikk digital forsterker 1100 watt rms.. selges for 2500 kr. bud ønskes. er 1,5 år gammel. lightning audio S4.400 4-kanaler. nypris 2300 kr så jeg på kelkoo. 1 år gammel. brukt 10 timer. som ny og beskyttelsesplastikk ikke tatt av( hvis det har betydning). 1700 kr. bud ønskes. - MTX 15" subb til salgs. er litt usikker på modellen. men utgir 500 watt rms har jeg blitt fortalt. Den er 2 år gammel ca. Gir skikkelig lyd fra seg. 1500 kr? Sitter i basskasse, og 1 farad kondensator følger med - Så har jeg et utroli bra minianlegg. Sony RG 660. Det er 4 høytalere med innebygd bass, souroundlyd, mange instillingsmuligheter. Utroli bra lyd i dette. Ble kjøpt for 6500 kr for 2-3 år siden. selges for 1500 kr. Beklager at jeg ikke har lagt ut bilder. Jeg har ikke mulighet å legge bilder innpå dataen. Men dere kan finne bilder og info på google. Men alle tingene fremstår som "nye" i den forstand. Ta kontakt for spørsmål.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå