bjerkis Skrevet September 30, 2008 Share Skrevet September 30, 2008 Holder på å skal fikse noen nye felger på e36en og lurer på hvilke dekk jeg kan ha på felgene bak. det er noen 18x10 toms felger med 5 serie inpress så er av hengi av bra med strekk for å få en fin passform til hjulbuene. noen som har peiling hvor smalt det går an å presse på en 10 toms felg? tenkte på 225 40 18 går det ? eventuelt noe annet.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjapp1 Skrevet September 30, 2008 Share Skrevet September 30, 2008 kjører med Nankang 255 på mine 10" felger, og det er i grenseland smalt:P ville ikke hatt noe smalere enn det, bla. fordi felgen vil bli hardt utsatt ved evt. kantkjøring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet September 30, 2008 Share Skrevet September 30, 2008 mener å ha hørt om folk som har fått på 245, men da tror jeg nok du er i grenseland. 255 gir et fint strekk på dekka. jeg kjører med 265 og det gir 0 strekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjerkis Skrevet September 30, 2008 Forfatter Share Skrevet September 30, 2008 har selv hadd 235 på 10 toms felger på min forige 325, men husker ikke profilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet September 30, 2008 Share Skrevet September 30, 2008 225/35-18 på 9.5" felg Etter hva jeg har hørt folk si, så er det ikke verdt det. I tillegg må du valse e36 din vesentlig, og kjøre med stivt understell. Er ikke bilen dumpet på marka vil det se helt på trynet ut. Tror du bør satse på 245 og valsing.. Ellers går det bare utover felgene dine.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjerkis Skrevet September 30, 2008 Forfatter Share Skrevet September 30, 2008 hm. skal valses uansett da. men kjekt å vite noe konkret før jeg kjøper dekk. er billige brukte felger som skal på så er ikke så redd for å kantkjøre de, bilen blir ikke så mye brukt uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet September 30, 2008 Share Skrevet September 30, 2008 Ville brukt 255-35 på 10" brede felger.. Det jeg har nå hvertfall, gir en fin strekk på dekka det 225 tror jeg blir overkill, og må tenke på stakkaren som skal prøve og få på gummien også Slags felger er det forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet September 30, 2008 Share Skrevet September 30, 2008 Ville brukt 255-35 på 10" brede felger.. Det jeg har nå hvertfall, gir en fin strekk på dekka det 225 tror jeg blir overkill, og må tenke på stakkaren som skal prøve og få på gummien også Slags felger er det forresten? Ja, tror de fleste dekkomleggere vil nok ikke klare/ta på seg dette oppdraget.. De jeg var ho slet litt med 195 på 7.5 org felg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjerkis Skrevet September 30, 2008 Forfatter Share Skrevet September 30, 2008 Ville brukt 255-35 på 10" brede felger.. Det jeg har nå hvertfall, gir en fin strekk på dekka det 225 tror jeg blir overkill, og må tenke på stakkaren som skal prøve og få på gummien også Slags felger er det forresten? Det er disse felgene. jeg kjøpte de tilbake fra en som hadde de i trondheim, hadde faktisk akkdrat de felgee der på en e36 jeg hadde for noen år siden. bilde er fra gamelbilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomas_ja Skrevet September 30, 2008 Share Skrevet September 30, 2008 Jeg har 235 på 10,5*18 , fint det..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viperz Skrevet September 30, 2008 Share Skrevet September 30, 2008 her er 225/40 18 på 10 tom felg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjerkis Skrevet September 30, 2008 Forfatter Share Skrevet September 30, 2008 her er 225/40 18 på 10 tom felg det går helt greit å kjøre på ? og ikke for mye stress å få det på felgen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viperz Skrevet September 30, 2008 Share Skrevet September 30, 2008 kjørte ikke på dette, testet bare for å se hvordan det ble var ikke så mye stress å få luft i dem, vi har sånn "trykkluft tønne" på jobb som legges til felgkanten, og som oftest så sprett gummien ut i kantene på felgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå