jansson Skrevet September 30, 2008 Share Skrevet September 30, 2008 hei jeg trenger en ny lås sylinder med nøkkel på førerdøra..hvor får man kjøpt det nytt? trenger ikke samme nøkkelen som til resten av bilen....e 36 1991...vansklig å bytte foresten? hvordan vil dette virke inn på sental låsen med 2 forskjellig lås sylindere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breitling Skrevet September 30, 2008 Share Skrevet September 30, 2008 Ring nærmeste BMW-forhandler/Verksted......de kan hjelpe med å få slipt ny lås sylinder med samme nøkkel som du allerede har. Hvis ikke, ring GS eller Koed å hør om de har noe liggende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jansson Skrevet September 30, 2008 Forfatter Share Skrevet September 30, 2008 vet du pris da? hørt de må ha chassi nr vet ikke hvordan dette er når jeg vet at døren er byttet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kbteknik Skrevet September 30, 2008 Share Skrevet September 30, 2008 du må ha med vognkort og legitimasjon, bilen må være registrert på den som henter nøkler.. koster mellem 400 og 1100 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breitling Skrevet September 30, 2008 Share Skrevet September 30, 2008 Pris har jeg null peiling på desverre. De må ha kopi av vognkort hvertfall. Det skal ikke spille noen rolle hvis døra er byttet, men orginal lås er flyttet over til den nye døra. Har du 2 forskjellige nøkkelsett til bilen nå da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jansson Skrevet September 30, 2008 Forfatter Share Skrevet September 30, 2008 okok.. takk hvor mye tar de for å sette inn da eller er det ikke så vansklig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kbteknik Skrevet September 30, 2008 Share Skrevet September 30, 2008 enkel sak det.. men på et verksted må du nokk betale for 2 timer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jansson Skrevet September 30, 2008 Forfatter Share Skrevet September 30, 2008 har ikke nå lås på førerdøra nå heheh .. tungvindt:S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breitling Skrevet September 30, 2008 Share Skrevet September 30, 2008 Er ikke noe problem å gjøre dette selv. Se evt Haynes eller Bentley repair manual. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jansson Skrevet September 30, 2008 Forfatter Share Skrevet September 30, 2008 okok takk for det ..og alle svar kom gjerne med mer.,,,men tror jeg har det jeg trenger nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breitling Skrevet September 30, 2008 Share Skrevet September 30, 2008 Anything you need?? Google it \:D/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tkim Skrevet Oktober 4, 2008 Share Skrevet Oktober 4, 2008 Gs bildeler har jo reperasjonssats til dørlåsene. kun 300 spenn og da trenger du ikke skifte nøkkel. du bygger opp låssylinderen selv. Da blir den lik den du har fra før.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå