sparky23 Skrevet September 30, 2008 Skrevet September 30, 2008 hei. dette er egentlig et veldig flaut spørsmål, men hvordan i huleste skifter du parklysene på en 99 e-46 coupe? og vet noen om hvor jeg kan få tak i brukermanualen til bilen? takk for all hjelp:D
///Mysild Skrevet September 30, 2008 Skrevet September 30, 2008 er det så vanskelig da? er det ikke bare fjerne noen deksler bak lyktene, og ta ut pæra?
sparky23 Skrevet September 30, 2008 Forfatter Skrevet September 30, 2008 var det jeg trodde og, men når jeg tar av det som ser ut som kan være sokkelen, er det bare den tilkoblingsgreien til lyset.. eneste jeg kommer på er å ta av glasset til hele lyktesatsen, men det kan da ikke være så vanskelig..
Kaat Skrevet September 30, 2008 Skrevet September 30, 2008 er rett å slett bare å nappe ut pæra... ingen problem..
larserso Skrevet Oktober 1, 2008 Skrevet Oktober 1, 2008 På vanlig facelift-lykter er det i hvertfall bare å nappe ut sokkelen i bakkant av lampa. Du får manual hos alle som selger deler til BMW for ca en hundrelapp. Finnes også på piratbukta i pdf, om jeg ikke husker feil.
IN_ur_DREAMs Skrevet Oktober 1, 2008 Skrevet Oktober 1, 2008 Omg. Kjør bare innom en bensinstasjon eller en bmw forhandler (bruktbil/verksted) å spør. så vet de sikkert svaret. Betaler ikke en 100lapp for å få bytta parklyspære.
-Anders- Skrevet Oktober 1, 2008 Skrevet Oktober 1, 2008 Se her http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=63&fg=05
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå