skrape Skrevet September 30, 2008 Skrevet September 30, 2008 EDIT: Januar 2009 Etter noen måneder her på forumet, så er jeg blitt inspirert til å utføre noen forandringer på coupeen min, kjøpt august 2008. Det er en 95 modell 318is med 143 hk (m44). Er helt ny når det gjelder bil, og har derfor ikke så mye kunnskaper enda, men er vel derfor jeg er her på forumet? Har noen planer: [x] M3 frontfanger [x] M3 bakfanger [x] Diffuser [x] M3 gulvmatter [x] oljeskift [x] baklykter [x] grøftelys [x] fikse lås i førerdør [x] vindusviskere [x] skiltholdere [x] forsterker [ ] grundig innvendig vask [ ] nye typen skilt [ ] effektanlegg [ ] M3 sidelister [ ] Senk (usikker på hvor mye) [ ] justere ventiler [ ] full vask m/polering [ ] lakke bagasjelokk [ ] M3 sideskjørt [ ] mørke hovedlykter Da jeg kjøpte bilen:
skrape Skrevet September 30, 2008 Forfatter Skrevet September 30, 2008 Grattis har du noen bilder? takk! bilder kommer
babjorn Skrevet September 30, 2008 Skrevet September 30, 2008 Behold baklyktene,få nye front lykter å dashbord rens å noen skjørter å så klart m front med sort netting så har du kommet langt meget pen is gratulerer
ingard Skrevet September 30, 2008 Skrevet September 30, 2008 Første du må gjøre er å nappe av de frontlyktene.. Originale er finere. Og så kjøper du sotete blinklys. Ikke gjør noe med tåke og baklykter.. Pen bil! Ser velholdt ut
S.Nilsen Skrevet September 30, 2008 Skrevet September 30, 2008 Skift front lykter Få på en bak rute spoiler (brede typen)Og en skikkelig vask innvendig Så er du på vei.
skrape Skrevet September 30, 2008 Forfatter Skrevet September 30, 2008 Behold baklyktene,få nye front lykter å dashbord rens å noen skjørter å så klart m front med sort netting så har du kommet langt meget pen is gratulerer liker egentlig ganske godt frontlyktene, og tenker at helheten på bilen blir bedre viss jeg setter på klare baklykter samt klare tåkelykter. Dashbordet skal renses. Har du link til din is? Takk for kommentar
Springsteen Skrevet September 30, 2008 Skrevet September 30, 2008 Gratulerer med fin bil, og velkommen til forumet. Fint å se flere med grønn coupe
skrape Skrevet September 30, 2008 Forfatter Skrevet September 30, 2008 Skift front lykter Få på en bak rute spoiler (brede typen)Og en skikkelig vask innvendig Så er du på vei. Ser det er flere som kommenterer frontlyktene. Hadde det tatt seg bedre ut med angel eyes med mørk bakrunn?
skrape Skrevet September 30, 2008 Forfatter Skrevet September 30, 2008 Gratulerer med fin bil, og velkommen til forumet. Fint å se flere med grønn coupe takk er veldig fornøyd med fargen. mener selv at grønn passer coupeen bra.
babjorn Skrevet September 30, 2008 Skrevet September 30, 2008 Japp mye penere,ser ikke så billig ut hehe
Rabies Skrevet Oktober 1, 2008 Skrevet Oktober 1, 2008 Senk og nye frontlykter Originallykter med ccfl ringer er fint...
skrape Skrevet Oktober 1, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 1, 2008 Senk og nye frontlykter Originallykter med ccfl ringer er fint... Senk er ikke det første jeg kommer til å prioritere, men kanskje etterhvert. Lyktene vil heller ikke bli fjernet med det samme. Det første som blir gjort er ny bakfanger med diffusor og dobbel eksos, m3 speil og baklykter. Har noen bilder av en grønn coupe med angel eyes lykter med mørk bakrunn? kjekt med kommentarer
skrape Skrevet Oktober 1, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 1, 2008 Er det kun jeg som mener at lyktene ser bra ut? (dårlig bildekvalitet)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå