Springsteen Skrevet Oktober 1, 2008 Skrevet Oktober 1, 2008 Her er vel noenlunde stilen du går etter Ikke den jeg satset på, men liker bildet
allern Skrevet Oktober 1, 2008 Skrevet Oktober 1, 2008 Sorry mener ikke å være helt dust! Men uansett hva du gjør så passer de bare ikke bilen i det hele tatt. Setter du på helt hvite lykter bak og med de lyktene foran så blir det så utrolig stor kontrast i forhold til bil og lakk.. å det ser bare dumt ut men seff. det er din bil å det er bare du som vet åssen den skal se ut lykke til!
skrape Skrevet Oktober 1, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 1, 2008 Her er vel noenlunde stilen du går etter Ikke den jeg satset på, men liker bildet når jeg ser denne bilen, så forstår jeg hvorfor dere sier jeg bør skifte frontlykter! Er det en god idé og skifte til mørke angel eyes og beholde baklyktene og nye fangere? Begynner å like tanken selv Kan disse se bra ut på bilen?
Håkon318is Skrevet Oktober 9, 2008 Skrevet Oktober 9, 2008 Heisann. Jeg ville heller gått for Frontlykter som har integrerte blinklys. Og så med svart bakgrunn, mye penere. Lykke Til Videre
///FredriK.S Skrevet Oktober 9, 2008 Skrevet Oktober 9, 2008 Veldig fin førstebil du har. bytt ut frontlyktene så er du godt å vei.
Ad|oS Skrevet Oktober 9, 2008 Skrevet Oktober 9, 2008 Mitt beste tips med tanke på nye frontlykter må være å kjøpe et sett brukte linselys, for så å kjøpe nye lykteglass til dem. Dette får du greit for under 2tusen tilsammen. Så kjøper du CCFL-ringen som du monterer i lyktene. Uten tvil det som ser best ut, etter min mening
skrape Skrevet Oktober 10, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2008 Takk for kommentarer. Nye angel eyes kommer nok etterhvert, når jeg har funnet de perfekte til min bil Baklykter har jeg kjøpt av Håkon her på forumet; krystal klare baklykter. I november står m-tech bakfanger på innkjøpslisten, muligt jeg kjøper m-tech frontfangeren med det samme Legger inn nye bilder når jeg får skiftet ut bakfangeren og lyktene. Hvor mye må jeg ut med for å få angel eyes med mørk bakgrunn som har integrerte sideblinkers? link? Kan kjøpe brukt
skrape Skrevet November 9, 2008 Forfatter Skrevet November 9, 2008 etter noen timer med skruing og styling har det blitt noen forandringer
lloydsb Skrevet November 9, 2008 Skrevet November 9, 2008 ser bra ut. M - plast e tingen.. Lure på åssen den hadde sett ut med mørk bakgrunn på lyktene. Er selv ikke noe fan av chrome lykter, men så ikke så stein galt ut.
Håkon318is Skrevet November 12, 2008 Skrevet November 12, 2008 Heisann. Ble pent dette Bytt ut hovedlykter forran til de med svart bakgrunn, så spanderer du på deg 2stk nye skilt. Da ser bilen ny og velstelt ut.
skrape Skrevet November 12, 2008 Forfatter Skrevet November 12, 2008 Skilt blir det neste som skal skiftes ut kommer nok til å sette på nye mørke lykter til våren, for å se hvordan det ser ut i forhold til lyse lykter. ' Har også satt på m bakfanger m/diffuser + nye baklykter. kom seg veldig! skal snart få lagt ut noen nye bilder
Dirty Skrevet November 12, 2008 Skrevet November 12, 2008 IKKE kjøp lykter med blink i slik du har nå ser ut som billig e39 kopier . KEBAB
Håkon318is Skrevet November 12, 2008 Skrevet November 12, 2008 IKKE kjøp lykter med blink i slik du har nå ser ut som billig e39 kopier . KEBAB Hmm, jeg ser ikke likheten men... Men selvfølgelig, alle har forskjellige smaker, han får gjøre helt som han vil Pen bil er og blir det uansett, det er det ingen tvil om.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå