pengelek Skrevet September 30, 2008 Share Skrevet September 30, 2008 Jeg kjøpte ny tåkelyspære i dag, og skulle skifte den. Det som var litt snodig (sikkert veldig blond nå) var at jeg fikk ikke ut den gammle pæren. Fikk ikke av glasset, så regnet med at jeg måtte ta ut gammle åæren bakifra, men der var det jo ikke mulig å komme til uten å evt. ta av støtfanger eller noe sånn? Fant ihvertfall ikke ut av det, men regner med at det er en ganske lett måte å gjøre det på. Noen som vet? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet September 30, 2008 Share Skrevet September 30, 2008 Er det snakk om org. fanger? Er det ikke som på E36 da, at det er ett lite hull i fangeren på siden av lykta der man stikker inn ett skrujern og vipper på en lås, så kommer hele lykta ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet September 30, 2008 Share Skrevet September 30, 2008 Nice link som kan hjelpe deg en del vil jeg tro. http://www.bimmerboard.com/forums/posts/6304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pengelek Skrevet September 30, 2008 Forfatter Share Skrevet September 30, 2008 Nice link som kan hjelpe deg en del vil jeg tro. http://www.bimmerboard.com/forums/posts/6304 Tusen takk!! Perfekt=) Regner med at det er orginalt i fangere, tester denne metoden i morgen når det er lyst=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Oktober 1, 2008 Share Skrevet Oktober 1, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pengelek Skrevet Oktober 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2008 Gikk bra! Akuratt som tegningen, dyttet bare et lite flatt skrujern inn i øverste hullet, så poppet lykta ut =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dieseldyret Skrevet Desember 4, 2009 Share Skrevet Desember 4, 2009 Hvordan er dette på nyere type fangere med runde lykter..? prøvd samme metode, uten hell... ser at det er en slags plastskrue inne der....ligner mest på en justeringsskrue syns eg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dufniall Skrevet Desember 4, 2009 Share Skrevet Desember 4, 2009 Og hva med dem som har E46 Compact? Ingen åpninger for skrujern her... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspec Skrevet Desember 4, 2009 Share Skrevet Desember 4, 2009 det spørs hvordan fanger du har?ettersom jeg har forstått det så har de med mtech (runde løkter) et deksel du vipper av med et skrujern så kommer du til 1 skrue du løsner,så tar du bare ut løkta.var iaf slik på min mtech1.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dieseldyret Skrevet Desember 4, 2009 Share Skrevet Desember 4, 2009 Har standard fanger, med runde lykter (e39) 2003/04 mod Er deksel rundt, men finner ikke noen måte og få det av.. Har hatt e46 med Mtech, og der gikk det fint.. ikke samme her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå